مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: خانواده معظم شهدا نماد صلابت، استواری و مقاومت هستند و باید از آنان به عنوان الگوی جامعه یاد کرد.

خانواده شهدا با صبر و مقاومت خود اسوه و الگوی جامعه هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد به همراه رئیس هلال احمر شهرستان یزد، نماینده بنیاد شهید و سپاه و بسیج، با چند تن از خانواده‌های شهدا استان دیدار و گفتگو کردند.

حرازی زاده یزدی در حاشیه این دیدار ها گفت: وظیفه خود می‌دانیم که همیشه و هر لحظه قدردان از خود گذشتگی‌ها و ایثار کسانی باشیم که امروز امنیت جامعه را مدیون آن‌ها هستیم آن‌ها که سلامتی و جان خود را فدای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و میهنمان کردند.

او شهیدان را افتخار آفرینان و موجب افتخار ایران اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: امروز باید کوشید تا فداکاری‌های آنان در هر حوزه و عرصه‌ای از خدمت، نسل به نسل منتقل شده و مورد غفلت واقع نشود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: البته در این میان نمی‌توان از صبر، پایداری و ایستادگی خانواده شهیدان در نبود همسر و فرزند خود غافل بود چرا که اگر چنین نبود و حمایتی از جانب کانون خانواده برای حضور عضوی از آنان در جنگ علیه ظلم و استبداد صورت نمی‌گرفت، هرگز نتیجه امروز که همان آرامش و امنیت بی نظیر کشور است، حاصل نمی‌شد.

حرازی زاده یزدی گفت: خانواده‌های شهدا درس ایثار و صبر را از ائمه اطهار (ع) به خوبی آموختند و با تقدیم فرزندان خود در راه اسلام و شکیبایی و صبر، این امتحان الهی را پشت سر گذاشتند.

انتهای پیام/ غ

خانواده شهدا  اسوه و الگوی جامعه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.