صفحه توییتر منتسب به رهبرانقلاب پست معناداری را درباره رفتار سازمان ملل در قبال جنایت سعودی‌ها در یمن منتشر کرد.

پست معنادارصفحه رهبرانقلاب درباره رفتار سازمان ملل در قبال جنایت سعودی‌ها در یمن +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با برگزاری هفتاد و چهارمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل با حضور سران و مقام‎های ارشد کشورهای مختلف جهان صفحه مجازی پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله خامنه‌ای در توییتر پست معناداری از بیانات رهبرمعظم انقلاب را در واکنش  به رفتار سازمان ملل در قبال جنایت سعودی‌ها در یمن منتشر کرد.

در متن کامل این پست آمده است:

«‌‎سعودی‌ها ‎يمن را بمباران می‌کنند و زن، مرد، کوچک و بزرگ را می‌کُشند. غرب لیبرال، لب باز نکرده! شورای امنیت یک قطعنامه منتشر کرد که از ننگ‌آمیزترین قطعنامه‌های ‎سازمان ملل است که فراموش نمی‌شود. بجای اینکه بمباران‌کننده رامحکوم کند،بمباران‌شونده رامحکوم کرد! لیبرالیسم یعنی این!
۱۳۹۴/۴/۲۰ 

پست معنادارصفحه رهبرانقلاب درباره رفتار سازمان ملل در قبال جنایت سعودی‌ها در یمن +فیلم

در ادامه ویدئویی از جنایات رژیم کودک کش آل سعود در یمن را مشاهده می‌کنید:

گفتنی است؛ کشتار بی‌رحمانه کودکان بی‌گناه و بی‌دفاع توسط بمب‌های کشنده آل سعود و مزدوران رژیم منحوس سعودی دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد؛ و رؤسای سازمان ملل متحد ترجیح  می‌دهند با سکوت و لبخند خود راه را برای استمرار چنین جنایاتی از سوی آل سعود و حامیان غربی و صهیونیستی آن هموار سازند. در این میان کودکان یمنی یک به یک بر اثر حملات جنگنده‌های سعودی به خاک و خون کشیده می‌شوند، اما تمرکز سازمان ملل متحد بر روی چنین حوادثی یک هزارم تمرکز این سازمان بر حوادثی مانند پاریس است.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار