دستور جلسات هفته آینده کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

طرح‌های ضدآمریکایی در کمیسیون امنیت ملی بررسی می‌شود/ پیگیری مشکلات درمانی جانبازان در کمیسیون بهداشتبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دستور جلسات هفته آینده کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

بر همین اساس، وزرای علوم و آموزش و پرورش در روز دوشنبه ۸ مهر به کمیسیون آموزش آمده و درباره برنامه‌های وزارتخانه‌های متبوع خود برای آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مدارس توضیحاتی را ارائه خواهند کرد.

رؤسای تأمین اجتماعی و بهزیستی هم مهمان روز سه‌شنبه کمیسیون اجتماعی بوده و در مورد حوزه‌های اقتصادی، درمانی و رفاهی سازمان‌های خود و پیشنهادات و برنامه‌های آتی‌شان توضیحاتی را ارائه خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: وزرای صمت و کشور پاسخگوی سوالات نمایندگان خواهند بود


اتفاقات اخیر در بورس پایه با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در روز دوشنبه در کمیسیون اقتصادی بررسی خواهد شد. همچنین وزرای راه و دادگستری مهمان روز سه‌شنبه این کمیسیون بوده و به سؤالات حسن نوروزی نماینده رباط‌کریم و محمدرضا صباغیان نماینده مهریز پاسخ خواهند داد.

همچنین دوشنبه طرح‌های ضدآمریکایی در کمیسیون امنیت ملی بررسی خواهد شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی ۹ مهر به کمیسیون امور داخلی کشور به شورا‌ها آمده و پاسخگوی سؤالات ۱۰ نماینده خواهد بود.

مسائل و مشکلات درمانی جانبازان و عدم پوشش مناسب هزینه‌های آنان با حضور رئیس بنیاد شهید، مدیرعامل بیمه دی، معاون درمان وزارت بهداشت، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت و مسئولین سازمان برنامه و بودجه روز دوشنبه در کمیسیون بهداشت بررسی خواهد شد.

اعضای هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در روز دوشنبه در کمیسیون صنایع انتخاب خواهند شد، ضمن اینکه سه‌شنبه هم وزیر اطلاعات گزارشی را درباره امنیت تولید و سرمایه‌گذاری به اعضای این کمیسیون ارائه می‌کند.

همچنین ۸مهر هم نظام تخصیص آب در کشور با حضور مسئولان وزارتخانه‌های نیرو، کشاورزی، سازمان حفاظت محیط زیست، شورای عالی استان‌ها، سازمان برنامه و بودجه و سازمان هواشناسی بررسی خواهد شد.

برای اطلاع از دیگر جزئیات دستور کارهای تخصصی مجلس اینجا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار