مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از انجام عملیات امداد و نجات برای ۱۷۴ مورد حادثه و نجات جان ۶۴ نفر در طرح امداد و نجات تابستانه خبرداد.

محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: طرح امداد و نجات تابستانه جمعیت هلال احمر استان یزد همزمان با سراسر کشور به مدت ۹۴ روز و با استقرار پست‌های موقت امداد و نجات علاوه بر استفاده از توان عملیاتی تمام پایگاه‌های ثابت و فعال هلال احمر در محور‌های مواصلاتی استان اجرا شد.

حرازی زاده افزود: در تابستان امسال ۵۳۸ نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد ۲۷۶ نفر در حوادث جاده‌ای، ۱۳۴ نفر در خدمات حضوری و ۱۰۰ نفر در خدمات مناسبتی، ۱۱ نفر در عملیات شهری، ۱۲ نفر در عملیات کوهستان و پنج نفر در امداد صنعتی و کارگاهی از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: به دنبال این عملیات ۶۴ نفر نجات یافتند که هشت نفر آن‌ها به صورت سرپایی درمان و ۵۶ نفر از آن ها به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

او اظهارداشت: در میان نجات یافتگان ۲۷ نفر در عملیات امداد و نجات جاده‌ای، ۹ نفر در خدمات حضوری و ۲۵ نفر در خدمات مناسبتی و دو نفر در امداد صنعتی و کارگاهی و ۱ نفر در عملیات کوهستان بودند.

حرازی زاده با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح ۸۰ خدمت حضوری به هموطنان ارائه شد، افزود: همچنین در این مدت ۵۶ عملیات جاده ای، ۲۱ عملیات مناسبتی،  یک عملیات زلزله، شش مورد امداد و نجات کوهستان، شش مورد عملیات شهری و چهار مورد امداد صنعتی و کارگاهی انجام شد.

انتهای پیام/ غ

انجام ۱۷۴ عملیات امداد و نجات در طرح امداد و نجات تابستانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار