مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۳۶ نیرو عملیاتی و امدادی در قالب ۱۰ تیم امدادی هلال احمر استان به عزاداران حسینی در تاسوعا و عاشورای حسینی خدمات رسانی کردند.

محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: از ارائه خدمات امدادی به ۵۲ نفر حادثه دیده همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در یزد خبر داد و گفت: ۴۰ نفر درمان سرپایی و ۱۲ نفر نیز از سوی آمبولانس هلال احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

او افزود: عمده فعالیت انجام پذیرفته در چادر‌های در نظر گرفته شده جمعیت هلال‌احمر استان یزد با عنوان ،ایستگاه سلامت، کنترل فشار خون و تست قند خون بوده که از میزان سلامتی خود در شاخص‌های در نظرگرفته شده مطلع شدند.

حرازی زاده یزدی  گفت: برای ارائه خدمات به مردم در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی ۹ دستگاه آمبولانس و ۱ خودروی کمک دار سبک بکار گرفته شده بود که در مجموع خدمات مورد نظر در قالب ۱۰ تیم عملیاتی (تیم‌های امداد و نجات جاده‌ای، تیم واکنش سریع، تیم کوهستان، تیم توانا و غیره ارائه شود.

او با اشاره به  به بهره‌مندی  ۳۶ نیروی عملیاتی هلال‌احمر طی این دو روز گفت: همچنین هیئت‌های جوانان علی اکبر (ع) شعب استان با برپایی مراسم سوگواری یاد شهدای کربلا را گرامی و غنچه‌های هلال احمر نیز در مراسم‌های عزاداری شرکت و با برپایی استگاه‌های صلواتی از عزاداران پذیرایی کردند.

انتهای پیام/ی

خدمات رسانی  جمعیت هلال احمر یزد در تاسوعا و عاشورای حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.