معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان گفت: الگوسازی سیره شهدا نیاز امروز جامعه و نسل جوان است.

الگوسازی سیره شهدا نیاز امروز نسل جوان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدصادق بصیری معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان امروز در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا با بیان اینکه جامعه امروز ما به رفتار، اندیشه و سیره اهل‌بیت (ع) بیش از هر چیز نیازمند است گفت: الگوسازی سیره شهدا نیاز امروز جامعه و نسل جوان است.

بصیری با اشاره به اینکه سیره معصومان ما باید متناسب با نیاز جامعه و زمانه تحلیل و ارائه شود افزود: باید ببینیم در شرایط امروز جامعه رفتار و سیره این بزرگان چگونه می‌تواند در زندگی ما اثرگذار بوده و دردی از درد‌های جامعه را دوا کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با اشاره به ویژگی‌هایی که حضرت زینب (س) را متمایز کرده است بیان کرد: این بانوی بزرگوار به دلیل صفات و مصادیق بارز شخصیتی و رفتاری الگو شدند.

او با بیان اینکه حضرت زینب (س) شجاعانه وارد میدان و مبارزات اجتماعی شدند تصریح کرد: ما زنان مقاوم و گنجینه‌های عظیمی از این بانوان داریم که کار چندانی برای معرفی آن‌ها نکرده‌ایم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه زنان سرزمین ما در دوران هشت سال دفاع مقدس به زنان عاشورایی اقتدا کردند، گفت: رسالت بانوان ما در هشت سال دفاع مقدس زینب‌گونه بود.

فاطمه‌السادات حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان نیز در این جلسه گفت: رسالت بانوان ما در هشت سال دفاع مقدس زینب‌گونه بود.

او با بیان اینکه حضرت زینب (س) آیینه تمام نمای تاریخ بشریت در عبودیت، معنویت، انسانیت و سعادت است افزود: رسالت امروز و فردای زنان عاشورایی ما با این فرهنگ پیوند خورده است.

مدیرکل امور بانوان و امور خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه زنان کشور ما در همه تهدید‌ها و تحریم‌ها استوار ایستادند بیان کرد: زنان سرزمین ما با عشق و ارادت به حضرت زینب (س) فرزندان خود را که ارزشمندترین سرمایه خود بودند برای دفاع از این مرز و بوم راهی جبهه کردند.

ویژه برنامه حماسه زینبی زنان عاشورایی با تجلیل از تعدادی از مادران و همسران شهداء استان کرمان همراه بود.

انتهای پیام/س

رسالت بانوان ما در هشت سال دفاع مقدس زینب‌گونه بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار