اعضای هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان مشخص شدند.

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان مشخص شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان با اشاره به روند انتخاب اعضای هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجاس شورای اسلامی گفت: در اجرای اصل ۹۹ قانون اساسی و برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان تعداد ۱۰ نفر از اقشار مختلف مردم را برای انتخاب پنج نفر هیئت نظارت با اولویت به هیئت مرکزی معرفی و هیئت مرکزی نیز از بین این ۱۰ نفر برای ۵ نفر حکم عضویت هیئت نظارت صادر کرد که این هیئت اکنون کار خود را آغاز کردند.

میرزاپور افزود: آقایان حجت‌الاسلام علی ناصر، علی رفیعی‌زاده، بهروز عباسی، علیرضا زینالی و حسین میرزاپور به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند که احکام آن‌ها صادر شده است.

وی گفت: طبق اصل ۹۹ قانون اساسی نظارت بر چهار انتخابات مهم «مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و همه پرسی و مراجعه به آراء عمومی» وظیفه شورای نگهبان و هیئت‌های منصوب از طرف این شورا است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان گفت: بعد از مشخص کردن هیئت نظارت شهرستان‌ها و صدور احکام، بخش‌های مستقل نیز از طریق روُسای دفاتر و مسولین محترم بخش‌ها برای هر بخش مستقل ۶ نفر به هیئت شهرستان معرفی خواهد شد و بعد از بررسی در هیئت شهرستان به هیئت استان معرفی و احکام ۳ نفر از این افراد بعد از بررسی در هیئت استان صادر خواهد شد.

شورای نگهبان، حسین میرزاپور را به عنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان زنجان انتخاب کرده است.
 
انتهای پیام/ن
 

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات  مجلس شورای اسلامی مشخص شدند

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.