معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: مانند دوران دفاع مقدس، کار را به دست جوان‌ها بدهیم تا جنگ اقتصادی به یک فرصت برای نظام اسلامی تبدیل شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حسین نجات در همایش استانی تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، گفت: جنگ تحمیلی درس بزرگی برای ملت ما بود و به همگان فهماند که اگر در مقابل دشمن مقاوم باشیم و به مدیریت جوانان انقلابی اعتماد و فقط به خداوند اتکا کنیم، در برابر تمام دشمنان و مشکلات پیروز می‌شویم.

او ادامه داد: همان طور که در دوران دفاع مقدس جوانان ما با دست خالی توانستند برای جمهوری اسلامی، قدرت بازدارندگی ایجاد کنند در کار‌های اقتصادی هم اگر کار را به دست جوان‌ها بدهیم به طور قطع می‌توانیم جنگ اقتصادی را تبدیل به یک فرصت برای نظام اسلامی کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در جمع ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان و مدیران سپاه و بسیج، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه همه فراز و فرود‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را بیان کرده و به اصولی که باعث پیشرفت شده، دلایل شکست‌ها و وضعیت فعلی انقلاب و نظام اسلامی به خوبی اشاره کرده اند.

نجات بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در نخستین روز‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی که مقطعی حساس به حساب می‌آید صادر شد زیرا در همان برهه زمانی، دشمنان تلاش می‌کردند به جوانان ما این طور القاء کنند که انقلاب اسلامی در حال فروپاشی است.

رئیس اداره اجتماعی معاونت فرهنگی سپاه نیز در این همایش گفت: ملت بزرگ ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توانستند ۴۰ سال ایستادگی و مقاومت در مقابل نظام سلطه را برای مستضعفان جهان به نمایش بگذارند.

سردار هادی مقدسی افزود: ایران، ۴۰ سال پیش به عنوان ستونی برای نظام سلطه در دنیا به شمار می‌رفت و امروز هم همه برنامه‌ریزان نظام سلطه بیان می‌کنند سلطه بر ایران برابر با سلطه بر جهان است.

انتهای پیام/ک

به جوانان اعتماد کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.