معاون حج و زیارت خراسان جنوبی گفت:تاکنون ۷ هزار و ۳۵۷ نفر از خراسان جنوبی در سامانه سماح برای اربعین نام نویسی کرده اند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،غلامپور، معاون حج و زیارت استان در سومین نشست کمیته اطلاع رسانی و مستند سازی اربعین در صدا و سیمای مرکز استان با بیان اینکه در روز‌های آینده این آمار افزایش می‌یابد گفت: سایت سماح مرجع آمار گیری کشور در مباحث بیمه‌ای است و زائران باید در این سایت نام نویسی کنند.


رئیس حوزه هنری استان نیز در این نشست از حضور ۴۰ هنرمند خراسان جنوبی در موکب فرهنگی خراسان جنوبی در کاظمین خبر داد و افزود: موکب فرهنگی آل یاسین با هدف برجسته کردن مباحث فرهنگی در ایام اربعین در کاظمین مستقر شده و در کنارموضوعات مربوط به اربعین، کنگره بین المللی شهدای جبهه مقاومت را اجرا می‌کند.


قابلیت دریافت رادیو اربعین در موج‌های ۹/۹۱ و ۹/۹۰، برگزاری همایش موکب داران از سوی کمیته مردمی اربعین، ارتباط زنده مراسم اربعین، آمادگی اعزام خبرنگار و تصویر بردار به عراق برای پوشش مراسم اربعین و تهیه وپخش بسته‌های صوتی کوتاه و مربوط به موضوعات مورد نیاز برای زائران اربعین از جمله تمهیداتی است که مسئولان کمیته مردمی اربعین، صدا و سیما و مطبوعات برای اربعین پیش بینی کرده اند.


انتهای پیام/ب


ثبت نام اربعین در خراسان جنوبی

برچسب ها: محرم 98 ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.