سرهنگ رازقی درباره وضعیت ترافیک معابر تهران در شامگاه ۳مهرماه توضیحاتی داد.

آخرین وضعیت ترافیکی معابر تهران در سومین رور مهرماه ۹۸ / ترافیک سنگین در بزرگراه‌هایسرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت ترافیکی عصر امروز ۳ مهر ماه گفت: با توجه به اینکه در روز‌های اول مهر و ماه قرار داریم، هنوز وضعیت ترافیکی عصرگاهی تهران به صورت دقیق مشخص نیست.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: در حال حاضر شاهد وضعیت ترافیکی سنگین در اکثر محور‌های هستیم.

او بیان کرد: به علت تغییر ساعت در روز‌های اخیر و شروع به کار مدارس و افزایش سفر‌های درون شهری، به طور کلی شاهد افزایش ترافیک در شهر تهران هستیم.

رازقی گفت: بزرگراه نواب، امام علی (ع)، شهید همت، حکیم و چمران در حال حاضر بیشترین حجم ترافیکی را دارند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیان کرد: پلیس راهور با استفاده از تمام ظرفیت خود و اجرای تمهیدات ترافیکی خاص، سعی در جذب به موقع بار ترافیکی و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در ترافیک دارد.

او گفت: پلیس راهور از رانندگان درخواست دارد و توصیه می‌کند که همکاری لازم را برای اجرای طرح‌های مقطعی در سطح معابر شهری داشته باشند، تا پلیس راهور بتواند مدیریت صحیحی بر ترافیک داشته باشد.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران

برچسب ها: ترافیک ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار