رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: نیرو‌های مسلح، افرادی سالم، انقلابی و تلاشگر هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در آیین تودیع و معارفه دادستان نظامی استان در شهرکرد اظهار داشت: تقویت نیرو‌ی مسلح و افزایش سلامت و صلابت آنان منجر به سلامت و صلابت کشور می‌شود.

او افزود: نیروی مسلح، نیرو‌های سالم، انقلابی، با انگیزه و تلاشگر هستند و باید در سطح برخورد با تخلفات این نیرو‌ها منصفانه عمل شود.

بهرامی اضافه کرد: دشمنان هر کشور به نیرو‌های مسلح و نظامی و انتظامی طمع می‌کنند و این مسأله باید از سوی نیرو‌های مسلح مورد توجه قرار گیرد.

او با بیان اینکه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، وظیفه صیانت از نیروی مسلح را برعهده دارد ادامه داد: پیشگیری از وقوع جرم در سرلوحه فعالیت این سازمان است.

حجت الاسلام عبدالمحمد فردی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح چهارمحال و بختیاری هم در این آیین گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در کنار دادگستری به تخلفات رسیدگی کرده و آگاه‌سازی، پیش‌بینی و پیشگیری از جرم از وظایف این سازمان است.

او افزود: اصل اول بر آموزش و آگاه سازی است و بعد از آن در صورت نیاز برخورد صورت می‌گیرد.

در این آیین از زحمات پنج ساله حشمت الله جوکار قدردانی و سیدعلی سید حقی به عنوان دادستان نظامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

انتهای پیام/ف

آیین تودیع و معارفه دادستان نظامی چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.