رئیس انجمن کرمانشاهیان مقیم تهران گفت : با استفاده از ۱۲ هزار عضو خانه فرهنگ کرمانشاه در تهران تلاش خواهیم کرد برای رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ فرهنگ غنی کرمانشاه را به مردم دنیا نشان دهیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حاجی‌علی علمایی رئیس انجمن کرمانشاهیان مقیم تهران با اشاره فعالیت ۲۵ ساله خانه فرهنگ کرمانشاه در تهران، گفت : این مرکز طی سال‌ها فعالیت خود همواره تلاش کرده علاوه بر رسیدگی به مشکلات کرمانشاهیان مقیم تهران، برای معرفی فرهنگ غنی استان به سایر اقوام ایرانی نیز گام‌هایی را بردارد.

او بابیان اینکه خانه فرهنگ کرمانشاه برای معرفی داشته‌های فرهنگی استان در رویداد بین المللی کرمانشاه ۲۰۲۰ نیز برنامه‌های وسیعی را تدارک دیده، گفت : این مرکز درحال حاضر نزدیک به ۱۲ هزار عضو دارد که همگی آن‌ها از کرمانشاهیان مقیم تهران و تعداد قابل توجهی نیز کرمانشاهیان مقیم خارج از کشور هستند، بنابراین این تعداد عضو ظرفیت بسیار خوبی است که برای رویداد بین المللی کرمانشاه ۲۰۲۰ از آن استفاده کنیم.

رئیس انجمن کرمانشاهیان مقیم تهران گفت: از تمامی کرمانشاهیان مقیم خارج از کشور با ارسال دعوتنامه خواسته‌ایم تا برای این رویداد مهم نظراتی که دارند را برای ما ارسال کنند.

او افزود: همچنین زمانی که رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ برگزار شود، تمامی برنامه‌های این رخداد بزرگ را بصورت آنلاین برای این کرمانشاهیان به نمایش در خواهیم آورد.

علمایی بابیان اینکه خانه فرهنگ کرمانشاه برای این رویداد یک اتاق فکر تشکیل داده، گفت: میان اعضای خانه فرهنگ کرمانشاه از میان همه اقشار از مهندسین، پزشکان، اساتید و ... نمایندگانی داریم که می‌توانیم برای این رویداد از همفکری آن‌ها استفاده کنیم.

او گفت: اگر بتوانیم در رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کرمانشاه را به مردم جهان معرفی کنیم، سرمایه گذاران بزرگی را پس از این رویداد به کرمانشاه خواهیم آورد و بدنبال آن شکوفایی اقتصاد استان را خواهیم داشت.

رئیس انجمن کرمانشاهیان مقیم تهران گفت: کرمانشاه در بحث موسیقی، نقاشی، شعر، صنایع دستی، گردشگری و ... ظرفیت‌های زیادی دارد که ما می‌خواهیم به سهم خود آن‌ها را به دنیا نشان دهیم.

او در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه خانه فرهنگ کرمانشاه هر فصل یک همایش را با موضوعات مختلف در تهران برگزار می‌کند، گفت: در برنامه داریم برای فصل پاییز مراسم تجلیل از برداران محبی را به عنوان ستارگان کشتی استان برگزار کنیم.

علمایی گفت: برای برگزاری این مراسم با رئیس فدراسیون کشتی هم رایزنی‌هایی داشته‌ایم تا همه بزرگان کشتی ایران از دهه ۴۰ تا به امروز در همایش حضور پیدا کنند.

او از تلاش برای راه اندازی نگارخانه شیرین و فرهاد در خانه فرهنگ کرمانشاه خبر داد و گفت: در این نگارخانه آثار برجسته هنرمندان کرمانشاهی را بصورت دوره‌ای به نمایش خواهیم گذاشت تا فرهنگ استان را به مردم تهران وسایر اقوام نشان دهیم .

 

 

انتهای پیام/د

رسیدگی به مشکلات کرمانشاهیان مقیم تهران

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهنام ناصری
۱۶:۳۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
سلام
اوقات به خیر وشادی

آدرس خانه کرمانشاهیان کجاست؟

سپاس