رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر گفت: قطعات چدنی در صنعت لوستر با نوسانات قیمتی زیادی همراه است

احمد رحمانی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر، بلور و چینی در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره میزان خرید و فروش در  بازار لوستر اظهار کرد: قیمت لوستر نسبت به نوسانات بازار، افزایش قیمتی را تجربه نکرده است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر، بلور و چینی ادامه داد: تولیدکنندگان در استفاده از مواد اولیه لوستر از قطعاتی همچون چدن  استفاده می‌کنند که این قطعات در صنعت لوستر با نوسانات قیمتی زیادی همراه است.


بیشتر بخوانید: رکود در بازار لوستر حاکم است/ صادرات لوستر ایرانی به ارمنستان و ترکیه 


رحمانی با اشاره به اینکه لوسترهای ایرانی قابل رقابت در بازار‌های جهانیست، تصریح کرد: رقابت در صورتی امکان پذیر است که مسئولان ذی‌ربط بتوانند راه را برای تولیدکنندگان هموار سازند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر، بلور و چینی در ادامه بیان کرد: ایران، در حوزه تولید لوستر به موفقیت‌های بسیاری نائل شده و در واقع بخش قابل توجهی از نیاز‌های مربوط در این بخش، به واسطه تولید داخلی تامین می‌شود.

رحمانی ابراز امیدواری کرد که بازار لوستر هم بتواند همانند سایر صنایع در جهت تحقق و توسعه این صنعت گام های بلندی را بردارد.

به گفته رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر، بلور و چینی، لوستر به کشور‌هایی همچون ارمنستان، ترکیه، عراق و افغانستان صادر می‌شود.

رحمانی در پایان گفت: قیمت لوستر از ۲ میلیون تومان آغاز و تا ۶ میلیون تومان ختم می شود.

انتهای پیام/

لوستر به کشور‌هایی همچون ارمنستان، ترکیه، عراق و افغانستان صادر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار