تیم بسکتبال الریاضی لبنان در ادامه رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا موفق شد از سد آلوارک توکیو بگذرد.

الریاضی لبنان ۷۷ - آلوارک توکیو ۷۵ / پیروزی نزدیک لبنانی‌ها با طعم صدرنشینیبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال الریاضی لبنان و الوارک توکیو امروز در دومین دیدار رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند. دو تیم در بازی‌های نخستشان نماینده‌های کره جنوبی و چین را شکست داده بودند.  

این بازی یکی از دیدار‌های جذاب این رقابت‌ها تا به اینجای کار بود و دو تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند. نماینده لبنان در ست نخست این مسابقه ۲۳ - ۱۸ به پیروزی رسید و در ادامه هم با بازی روان و خوبش توانست ۱۶ - ۱۱ برنده کوارتر دوم باشد.  

الوارک ژاپن در کوارتر سوم نمایش خوب و قدرتمندی داشت و توانست با نتیجه ۲۹ - ۲۲ برنده باشد تا به بازی بازگردد، جدال دو تیم در کوارتر آخر هم جذاب و دیدنی بود که در پایان با برتری ۱۷ - ۱۶ ژاپنی‌ها همراه شد، آن‌ها اگر چه در نیمه دوم برنده بودند، اما در مجموع ۲ امتیاز کم آوردند و ۷۷ - ۷۵ باختند. بدین ترتیب الریاضی با ۴ امتیاز صدرنشین گروه شد و الوارک هم با ۳ امتیاز در جایگاه دوم گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.  


بیشتر بخوانید: 

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان ۶۸ - فوبون برِیوز چین تایپه ۶۶ / پیروزی خفیف شاگردان سامری در دومین گام

پالایش نفت آبادان ۸۵ - المحرق بحرین ۶۴ / پیروزی دلچسب نماینده ایران در بازی افتتاحیه

حدادی بهترین بازیکن پالایش نفت آبادان برابر فوبون بریوز چین تایپه شد


انتهای پیام/ 

نماینده لبنان برنده بازی مقابل نماینده ژاپن در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار