معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس از تشکیل بیش از ۴ هزار پرونده تخلف برای اصناف فارس به ارزش ۷۱ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدمهدی عرب معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس با بیان اینکه در ۶ ماه نخست امسال ۱۰۲ هزار و ۲۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان فارس انجام شده است، گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۴ هزار و ۲۰ پرونده تخلف شده است.

او با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده ۷۱ میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال بوده است، افزود: گرانفروشی با ۱۳۸۳ پرونده و عدم درج قیمت با ۱۳۸۳ پرونده بیشترین موراد تخلف را داشته‌اند.

عرب بیان کرد: تعداد شکایات مردمی که به صورت حضوری و تلفنی اعلام شده ۴۸۸۵ مورد بوده که به تمام آن‌ها در اسرع وقت رسیدگی و از این میان ۱۲۴۹ متخلف شناسایی شده است.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس در مورد تعداد بازرسی‌های انجام شده در شهر شیراز نیز گفت: در ۶ ماه گذشته ۸ هزار و ۳۱۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی شیراز انجام شده که این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۱۶۶۱ پرونده تخلف شده است.

او با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده ۶۱ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال بوده است، افزود: گرانفروشی با ۷۵۳ پرونده، عدم درج قیمت با ۴۰۳ پرونده بیشترین موارد تخلف را در بین واحد‌های صنفی شیراز داشته‌اند.

عرب در مورد تعداد شکایات مردمی از اصناف شیراز تصریح کرد: تعداد شکایات مردمی که به صورت حضوری و تلفنی اعلام شده ۱۶۴۱ مورد بوده که به تمام آن‌ها در اسرع وقت رسیدگی و از این میان ۱۰۲ متخلف شناسایی شده است.
انتهای پیام/م

تخلف ۷۱ میلیارد ریالی اصناف فارس 

برچسب ها: اصناف ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار