فرماندار زرند گفت: عملکرد سازمان‌های مردم نهاد (سمن ها) زرندی در کاهش و یا جلوگیری از آسیب‌های متعدد اجتماعی محسوس و مطلوب بوده است.

عملکرد مطلوب سازمان‌های مردم نهاد در کاهش آسیب‌های اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار زرند در نشست با نمایندگان و مسئولین سازمان‌های مردم نهاد شهرستان ضمن تشریح برخی از مسائل روز سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، کشور و جهان، گفت: عقیده ما بر تاثیرگذاری بسزای فعالیت‌های سمن‌ها در عرصه‌های مختلف است که تقویت و گسترش آن‌ها در برنامه‌های اولویت دار تیم اجرایی شهرستان قرار دارد.

او از خودکشی، اعتیاد و طلاق به عنوان مهم‌ترین معضلات اجتماعی یاد کرد و اظهار داشت: هدف دشمن آسیب رساندن به جوانان و بنیان اصلی خانواده هاست که باید سازمان‌های مردم نهاد اغلب انرژی و تلاش خود را جهت اطلاع رسانی، مشاوره و فرهنگ سازی در این زمینه‌ها بکار گیرند.

️رئیس شورای تامین شهرستان با اشاره به طرح اخیر و موفقیت آمیز شورای تامین جهت ارتقاء سطح ایمنی و مراقبت از باغات پسته زرند و تاثیر بسزای آن تا کنون در کاهش چشمگیر سرقت در سطح شهرستان گفت: باید رویکرد سلبی و قهری جدی در حوزه‌های مختلف و آسیب زای اجتماعی از جمله توزیع کنندگان مواد مخدر، سارقان و هنجار شکنان اجتماعی دنبال شود و محیط برای بذهکاران به شدت ناامن گردد.

️علی صادق زاده با بیان اینکه: خوشبختانه آمار خودکشی شهرستان نسبت به مشابه زمان سال قبل، از کاهش بسیار چشمگیری برخوردار بوده عنوان کرد: عملکرد سالجاری سمن‌های زرندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی با مشاوره‌های رایگان، برگزاری کلاس‌های آموزشی، فرهنگ سازی، ارائه خدمات متعدد بهداشتی، ورزشی و... محسوس است.

️فرماندار زرند تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمادگی کامل دارند تا امکانات مورد نیاز سازمان‌های مردم نهاد را در حد توان با تمام قوت تأمین و همواره در کنار آن‌ها خواهیم بود و در این راه هیچ مضایقه نخواهیم کرد.

انتهای پیام/س

کاهش آسیب‌های اجتماعی به کمک سازمان‌های مردم نهاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.