جمشید تقی زاده با تأکید بر توسعه ورزش در مناطق محروم، گفت: مسئولان باید تلاش کنند ورزش در سطح استان بر پایه عدالت، توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جمشید تقی زاده، معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان که در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد، با اعلام اینکه افزایش ظرفیت ورزش استان کرمان بسیار بالاست، گفت: این استان هم پتانسیل نیروی استانی خوبی دارد و هم امکانات موجودش مناسب است که باید همه توان نیروی انسانی و ظرفیت هایی که در استان وجود دارد را بسیج کنیم چرا که ورزش استان کرمان روبه جلوست و می تواند یکی از بهترین قطب های ورزشی نه تنها در کشور بلکه در دنیا مطرح شود.

او، پاریزی، مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمان را از ورزشکاران شایسته و نیروهای توانمند در راستای توسعه ورزش استان برشمرد و افزود: از همه ی نمایندگان، استاندار، مجموعه استانداری و مجموعه وزارت ورزش و جوانان تقدیر و تشکر می کنیم که به دنبال این هستند تا فضای ورزشی را در استان توسعه دهند و اکنون جای امیدواریست و وی این توانایی را دارد که تحول عظیمی را در ورزش استان به ویژه در ورزش قهرمانی و همگانی ایجاد کند.

تقی زاده با تأکید بر توسعه ورزش در مناطق محروم، تصریح کرد: مسئولان باید تلاش کنند ورزش در سطح استان بر پایه عدالت، توسعه یابد و این در حوزه سمن های جوانان نیز رعایت شود.

او از تمام کسانی که سبب شدند تا مدیرکلی از یک شهرستان کوچک این سمت را بر عهده بگیرد، تقدیر و تشکر کرد و از مدیرکل جدید خواست: تمام توان خود را بکار گیرد و تا زمانی که در این پست حضور دارد، سبب کسب موفقیت در رشته های مختلف ورزشی شود و بدین ترتیب یادگار خوبی از خود برجای بگذارد.

محمدتقی امیری‌خراسانی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمان هم در این مراسم با بیان اینکه پارسال آمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان کرمان به بیش از ۱۱۰ هزار نفر رسید، گفت: در مستندسازی املاک برای حدود ۲۴۰ هزار مترمربع املاک ورزشی استان کرمان سندسازی شد.
در این آئین از خدمات محمدتقی امیری‌خراسانی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمان و وحید کریم زاده سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان تجلیل و میثم پاریزی به‌عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمان معرفی شد.

در آئین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تقی‌زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش وجوانان، رحمانی مدیرکل استان‌های وزارت ورزش و جوانان، بصیری معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، پورابراهیمی، زاهدی و اسدی نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولان شهرستان ها و استان حضور داشتند.

انتهای پیام/ب

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار