حسین شاهینی گفت: ۴ سال پیش استفاده از مکمل‌های آلوده و قلابی باعث محرومیتم شد.

مکمل‌های قلابی و  آلوده باعث محرومیت ۴ ساله ام شدحسین شاهینی ملی پوش پیشین تیم ملی بوکس در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره محرومیت ۴ ساله اش به علت استفاده از مواد نیرو زا بیان کرد: در طول  ۴ سال محرومیتم از رشته بوکس ورزش انفرادی و مربیگری بوکس را دنبال کردم، اما پیگیر  هستم تا بتوانم دوباره به ورزش حرفه‌ای بازگردم. من از روی عمد از مواد نیروزا استفاده نکردم و اصلا اطلاعی نداشتنم که مکمل‌هایی که من استفاده می‌کردم آلوده باشد. مکمل‌هایی که من تهیه کرده بودم قلابی  و آلوده به مواد غیرقانونی بوده است. در آن زمان فدراسیون مکمل‌ها را تهیه نمی‌کرد و بازیکنان مکمل هایشان را خود به طور شخصی  تهیه می‌کردند.  


بیشتر بخوانید: داوران به بوکسو‌های صاحب کلاس اهمیت می‌دهند


در اندیشه بازگشت به تیم ملی بوکس هستم

او گفت: حدود ۴ الی ۵ هفته اخیر همراه  تیم ملی بوکس تمرین کردم تا به آماده شوم که البته این اتفاق با کمک‌های ثوری رئیس فدراسیون بوکس صورت گرفت. تمام تلاشم را می کنم تا به ایده آل مطلوبم برسم تا  مثل گذشته در بوکس درخشان ظاهر شوم. بر اساس اعلام فدراسیون، مسابقات قهرمانی کشور آبان ماه به میزبانی سمنان برگزار می‌شود و نفرات برتر برای مسابقات  انتخابی المپیک انتخاب می‌شوند. هدف کوتاه  مدتی که برای خودم در نظر دارم، موفقیت در مسابقات قهرمانی کشوری است.

او در پایان اظهار کرد: تست دوپینگی از من برای رقابت‌های آسیا گرفتند منفی بود و تست دوپینگ دریافتی در اردوی تیم ملی از من مثبت شد. من نمی‌خواهم درگیر حواشی جدید شوم چرا که ۴ سال محرومیتم را تحمل کردم  و نمی‌خواهم محرومیت دوباره‌ای برایم ایجاد شود. افرادی که در این اتفاق مقصر بودند را به خدا واگذار کردم.


بیشتر بخوانید: 

رئیس فدراسیون بوکس بازداشت شد + سند

 نماینده بوکس ایران به یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار