جانشین قرارگاه منطقه ثامن الائمه (ع) گفت: تا جایی که می‌توانیم معرفت و شناخت مان را نسبت به داشته هایمان مضاعف بکنیم و نسبت به انقلاب و نظام شناخت داشته باشیم.

نسبت به انقلاب و نظام معرفت داشته باشیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار حسن زاده جانشین قرارگاه منطقه ثامن الائمه (ع) در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در محل تیپ ۲۱ زرهی امام رضا (ع) گفت:۲۲۰ هزار شهید برای این انقلاب تقدیم نظام شده است در حالیکه کشور عراق از ۴۴ کشور پشتیبانی تجهیزات و مالی می شد، وارد جنگ با ایران شد.

او ادامه داد: سال ۵۹ زمانی که ارتش عراق از کارون گذشته بود در شرق کارون مستقر و کم کم می‌رفت که حلقه محاصره خرمشهر را کامل کند، رزمنده‌ها آماده عملیات شدند، لباس رزم پوشیده بودند ویک شور و حال خاصی بود.

حسن زاده افزود: جوانان عزیز تا جایی که می‌توانیم  معرفت و شناخت مان را نسبت به داشته هایمان مضاعف بکنیم، امام را به درستی بشناسیم مقام عظمای ولایت را به درستی و به شایستگی بشناسیم و انقلاب را به درستی بشناسیم، دفاع مقدس را به شایستگی بشناسیم که معرفت و شناخت بیشتر باشد، بهتر می‌توانیم حفاظت از این نظام و انقلاب کنیم.
 
او ادامه داد: دفاع همچنان باقیست بعد از دفاع مقدس هم صحنه‌های ارزشمند را داشتیم امنیت پایدار شهدایی که تقدیم شده، شهدای ارزشمندی بود صحنه‌های ارزشمندی که رقم خورده، عزیزان انتظامی عزیزان ارتشی برادران سپاهی خود این‌ها همه حماسه است.
 
انتهای پیام// س. ح
 
 

دفاع همچنان باقیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.