سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: علی رغم وعده‌های مکرر آقای رئیس جمهور و وزرا، رتبه بندی فرهنگیان اجرایی نشده است.

چرا رتبه بندی فرهنگیان انجام نمی‌شود؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسین نقوی حسینی درجلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی گفت: آقای پژمانفر از نمایندگان باتقوا و زاهد در دو دوره مجلس هستند. درخصوص اظهارات آقای لاریجانی به موقع و در زمان حضور ایشان در جلسه صحبت خواهم کرد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه آقای پژمانفر را دیکتاتور خطاب می‌کنند، جای تأمل دارد. آیا مسئول وضع کشور آقای پژمانفر است؟ انحصار تریبون در اختیار ایشان است؟

او ادامه داد: به موقع و در حضور رئیس مجلس خواهم گفت که مسئول وضع فعلی کشور چه کسانی هستند. کسانی که ۲۰ دقیقه‌ای برجام را تصویب کردند و کسانی که مسئول بزرگترین فساد اقتصادی در طول تاریخ دولت جمهوری اسلامی ایران هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم خطاب به رئیس جمهور گفت: در این دولت ۴ وزیر آموزش و پرورش بر مسند وزارتخانه قرار گرفتند و کمترین بها به این وزارتخانه داده شد، علی رغم وعده‌های مکرر آقای رئیس جمهور و وزرا، رتبه بندی فرهنگیان اجرایی نشده است، هر چند سال تحصیلی جدید نیز آغاز شده و یک میلیون خانواده فرهنگی منتظر اجرای این قانون هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار