در جریان بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی مشاجره لفظی پژمان‌فر و لاریجانی برای دقایقی جو مجلس را متشنج کرد.

«پژمانفر»، «لاریجانی» را دیکتاتور خطاب کردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز در حالی برگزار شد که این جلسه با حاشیه‌هایی همراه بود، نمایندگان در این نشست طرح تشکیل «وزارت تجارت و خدمات بازرگانی» را بررسی کردند، اما تعدادی از آنها مخالف این طرح بودند و فضای مجلس را با فریاد‌های خود پر کرده بودند.

پس از تصویب کلیات طرح تشکیل وزارت بازرگانی نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد پشت تریبون مجلس مقابل رئیس مجلس حاضر شده و با فریاد نسبت به تصویب کلیات این طرح اعتراض کرد.

رئیس مجلس سعی داشت تا او را به سمت جایگاه خود هدایت کند، اما پس از چند دقیقه و در جریان بررسی جزئیات طرح مذکور پژمان فر ناگهان از جایگاه خود برخواست و نسبت به علی لاریجانی و عملکرد او اعتراض کرد.

 لاریجانی خطاب به این نماینده گفت: آقای پژمان‌فر توهین نکنید، تذکرتان را ثبت کنید تا جوابتان را همچون سایر نمایندگان بدهیم. اینکه فریاد می‌زنید و اینجا می‌آیید کار درستی نیست؛ در مجلس که فقط شما تشریف ندارید، مجلس آیین نامه دارد تذکر دهید و صبر کنید، چرا عادت کرده‌اید کارهایتان را با فریاد پیش ببرید مانند بقیه بنشینید و توهین نکنید.

در این هنگام پژمان فر با فریادهایی لاریجانی را دیکتاتور خطاب کرد که رئیس مجلس در واکنش به او گفت: مدام می‌گویید دیکتاتور، دیکتاتور، یک چیزی یاد گرفته‌اید. دیکتاتور شما هستید که در کشور این بساط را راه انداخته‌اید.

در این هنگام از انصاری معاون رئیس جمهور درخواست شد که برای توضیح درباره طرح پشت تریبون مجلس حاضر شود که علی رغم آغاز صحبت‌های او مجدد پژمان فر با فریاد نظم مجلس را بر هم زد که لاریجانی خطاب به او گفت: تریبون یک طرفه شما هستید. همه تریبون‌ها دستتان است. هر چه خواستید به همه می‌گویید کسی هم چیزی به شما نمی‌گوید که این مملکت این طور شده است. ۴ نفر این طور حرف می‌زنند و بقیه تسلیم می‌شوند، ما چیزی به شما نمی‌گوییم، ولی شما هر چه دلتان خواست گفتید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، صحن علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار