مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی پروژه "دیتا سنتر" گفت : این پروژه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به کلنگ زنی مرکز «دیتا سنتر» استان در اردیبهشت سال ۱۳۹۴، گفت : کارفرمای ساخت این پروژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و بودجه پروژه نیز از طریق وزارتخانه تامین می‌شود.

او به طولانی شدن ساخت این پروژه اشاره کرد و گفت : متاسفانه پیمانکار پروژه نتوانست به تعهدات خود عمل کند و ساختمان احداث شده برای این پروژه از استحکام چندانی برای استقرار دستگاه‌ها برخوردار نبود و برای همین پیمانکار پروژه برکنار شد.

بهنیا گفت: در حال حاضر پرونده حقوقی برای این پیمانکار متخلف تشکیل شده تا خسارت پروژه تعیین شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه افزود: هم اکنون نیز کار ساخت این پروژه با پیمانکار جدید در حال انجام است و ساختمان پروژه نیز در حال مقام سازی است.

بهنیا با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصدی این پروژه، گفت: سال آینده شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

این مسئول در ادامه با اشاره به وجود حدود ۱۵ مرکز دیتا سنتر در کشور گفت: این مراکز نقش بسیار مهمی در افزایش سرعت تبادلات اینترنتی و دسترسی مردم به شبکه دارند .

 

 

انتهای پیام/د

وزارت ارتباطات کارفرمای ساخت دیتا سنتر

 

برچسب ها: مخابرات ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.