دبیر هنر مدارس شهرستان فومن با هنرنمایی، دیوار‌های حیاط و فضای داخلی مدارس را به تابلو‌هایی زیبا، بانشاط و حیات بخش تبدیل می‌کند.

ثبت تابلو‌هایی زیبا برروی دیوار‌های حیاط مدارس فومنبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  مجید فاریابی، مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با خلاقیت دبیر هنر، طرح‌های نقاشی دیواری، خلاقانه و شوق انگیز و ایجاد فضایی شاد برای دانش آموزان ایجاد شده است .

او افزود: محسن قنبردوست دبیر هنر مدارس شهرستان فومن با هنرنمایی، دیوار‌های حیاط و فضای داخلی مدارس را به تابلو‌هایی زیبا، بانشاط و حیات بخش تبدیل می‌کند.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ترکیب هنرمندانه رنگ‌ها و طرح‌هایی خلاقانه که حکایت از ذوق سرشار و مهارت او دارد منجر به خلق تصاویری زیبا و متنوع می‌شود که فضای مدرسه را مناسب‌تر و شوق انگیزتر برای دانش آموزان و معلمان می‌کند.

مجید فاریابی افزود: تبدیل کردن دیوار‌های سنگی، سرد و بی روح مدرسه به تابلو‌هایی زیبا و خلاقانه، اثر فراوانی در ایجاد نشاط، شور، هیجان و آرامش روانی دانش آموزان خواهد گذاشت.

او در پایان تصریح کرد: مدیر آموزش و پرورش فومن از این دبیر هنر و از مدیران مدارسی که فرصت هنرنمایی برای وی فراهم کرده اند، قدردانی کرده و از سایر مدیران خواسته است که دانش آموزان مدرسه خود را از بهره بردن از هنر نقاشی و زیبایی بی نصیب نگذارند.

 

انتهای پیام / ق 

 

با هنرنمایی دبیر هنر دیوار‌های حیاط و فضای داخلی مدارس  به تابلو‌هایی زیبا، بانشاط تبدیل می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.