جانشین رئیس ستاد هماهنگی اربعین حسینی در خراسان شمالی گفت: این موکب به همت مردم شهرستان‌های اسفراین، جاجرم و مجموعه ادارات این شهرستان‌ها مدیریت و پشتیبانی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ولی الله حیاتی، جانشین رئیس ستاد هماهنگی اربعین حسینی در خراسان شمالی از استقرار چهار موکب ویژه راهپیمایان اربعین حسینی در مرز مهران، نجف اشرف و کربلا خبر داد و گفت: موکب شهدای خراسان شمالی با پشتیبانی مردم شهرستان‌های شیروان، فاروج، راز و جرگلان و ادارات و دستگاه‌ها در مرز مهران مستقر می‌شود.

او  همچنین از استقرار موکب حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها در نجف اشرف برای اولین بار خبر داد و گفت: این موکب به همت مردم شهرستان‌های اسفراین، جاجرم و مجموعه ادارات این شهرستان‌ها مدیریت و پشتیبانی خواهد شد که هم پخت غذای گرم و هم استراحتگاه موقت دارد.

حیاتی، به استقرار دو موکب اصحاب خراسانی و قمر بنی هاشم در کربلای معلی اشاره کرد که اولین موکب با مدیریت مردم بجنورد و موکب قمربنی هاشم به همت مردم شهرستان مانه و سملقان پشتیبانی خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی خراسان شمالی، اظهارداشت: موکب مرز مهران از ۱۳ تا ۳۰ مهر و موکب‌های نجف و کربلا از ۱۶ تا ۲۷ مهر فعال هستند و به زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی اربعین حسینی در خراسان شمالی، به ثبت نام چهارهزار و ۱۳۰ زائر اربعین اشاره و تأکید کرد: باید اطلاع رسانی کامل صورت گرفته و زائران توجه داشته باشند حتما در سامانه سماح ثبت نام و هم مبادرت به اخذ بیمه کنند که اگر این مراحل انجام نشود امکان خروج از مرز را ندارند.

انتهای پیام/ه

موکب حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها در نجف اشرف مستقر می‌شود

برچسب ها: اربعین ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.