عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران اعتقاد دارد برای ارتقاء دولت شهروندان در این برهه از زمان باید لباس ریاضت بر تن کنند.

زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در آئین نواختن زنگ مهر و درباره نقش دانش‌آموزان شهید در زمان ۸ سال دفاع مقدس، گفت: زمانی که برای نواختن زنگ مهر در یکی از مدارس دخترانه پایتخت حضور پیدا کردم نکته‌ای که به دانش‌آموزان دختر یادآوری کردم این بود که در حال حاضر دو نوع آموزش را باید مورد توجه قرار دهند که یکی از آن‌ها آموزش برای دفاع و دیگری آموزش برای کسب مهارت است که این دو امر جزء جدایی ناپذیر از هم هستند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تاکید کرد: زنان با مهارت‌آموزی امروز می‌توانند در آینده مادرانی باشند که هم نقش مادری خود را ایفا می‌کنند هم می‌توانند در آینده نقش پررنگی در مدیریت کشور داشته باشند.

او با اشاره به این نکته که کشور ما امروز دچار مشکلات بسیاری است، گفت: به مشکلات امروز کشور باید به دید دیگری نگاه کرد و باید بدانیم اگر دیروز جنگ حالت فیزیکی داشت و سلاح به دست می‌گرفتیم امروز شکل جنگ به صورت جنگ اقتصادی است که باید هزینه‌های آن را مدیریت کنیم.

نژاد بهرام با اشاره به این نکته که باید در مسیر تعامل، همراهی و همدلی با یکدیگر قدم برداریم، گفت: امروز باید توان دولتمان را ارتقاء ببخشیم تا از درون بتواند با تحریم‌های بی‌رحمانه مقابله کند و باید در درون خودمان نیز سطح انتظار‌ها را کاهش بدهیم، زیرا این برهه از زمان، زمان رونق اقتصاد چند ساله گذشته نیست.


بیشتر بخوانید: نصب تمثال ۲۰۰۰ شهید شهر تهران بمناسبت هفته دفاع مقدس 


عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تاکید کرد: امروز باید لباس ریاضت و مقاومت بر تن کنیم، زیرا شرایط امروز اقتصادی این‌گونه اقتضاء می‌کند و انسان باید به این نکته توجه کند که اگر حرف درست می‌زند پای حرفش بایستد.

نژاد بهرام افزود: در این دوره باید حواسمان باشد که دانش‌آموزان پیام‌رسان محیط شهری به داخل خانواده هستند و اگر دانش‌آموزان شهید دیروز حضور نداشتند جنگ تحمیلی به پیروزی تبدیل نمی‌شد و واژه دفاع مقدس بر آن نام نمی‌گرفت.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به ۳ هزار شهید دانش‌آموز که در بهشت زهرا (س) آرمیده‌اند، گفت: این‌ها دانش‌آموزانی هستند که دیروز برای حضور در جبهه‌های جنگ شناسنامه خود را بزرگ می‌کردند تا بتوانند در جبهه‌ها حضور پیدا کنند و همان دانش‌آموزان شهید امروز شرایطی را برای کشور ایجاد کردند که مدیران شهری و مسئولان برای ارتقای نام ایران اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار