وزیر بازرگانی آمریکا هنگام سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور در مجمع عمومی سازمان ملل خوابش برد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه سی ان بی سی آمریکا، «ویلبر راس» وزیر بازرگانی ۸۱ ساله آمریکا هنگام سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، چرت می‌زد.

لالایی ترامپ برای آقای وزیر در مجمع عمومی سازمان ملل

در تصاویر شبکه‌های تلویزیونی می‌توان دید هنگام سخنرانی ترامپ درباره روابط تجاری آمریکا با چین که مستقیم به حیطه وظایف وزیر بازرگانی آمریکا مرتبط است و همچنین موضع گیری واشنگتن علیه ایران، ویلبر راس خوابش برده است. در این تصاویر می‌توان دید در حالیکه مایک پمپئو، وزیر امور خارجه و مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا ظاهرا با دقت به سخنان ترامپ گوش می‌دهند، چشمان ویلبر راس به مدت ۱۵ دقیقه بسته است؛ او فقط یک بار چشمانش را باز می‌کند و آن زمان نیز خواب آلوده به نظر می‌رسد.


بیشتر بخوانید: حرکت جالب نماینده ونزوئلا هنگام سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل + تصاویر


این نخستین بار نیست که «راس» هنگام سخنرانی ترامپ چرت می‌زند. در تصاویر سخنرانی ترامپ در عربستان در ماه مه سال ۲۰۱۷ نیز می‌توان دید ویلبر راس که به فاصله چند صندلی دورتر از ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا نشسته، خوابش برده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۳:۵۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
حداقل اوباما یه ذره بین دشمنانش محبوبیت داشت ولی ترامپ باالفاظ کوچه بازاری وبی ادبانه آبروی مردم آمریکا رو برد.
Canada
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
گفته ما که کاره ای نیستیم .خودش میبرد و میدوزد .خیاط خودش است .پس بهتره چرت کی بزنیم .وقتی گیر اوردیم .اون هم که داره لالایی میگه که من بخوابم .چی از این بهتر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
حرکت جالب نماینده ونزوئلا هم نشان دهید که خانم کتاب داستان زمان سخنرانی ترامپ میخونه :)) و دوربینها چند بار هم نشان دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
حرف های تکراری و بیخود نتیجش همینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
اونم نیدونه ترامپ پرت پلا میگه
Canada
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
میدونه تصیمیم گیرنده نیست .سیاهی لشکر است .هر چه ارباب بگه .باید بگوید .به چشم .حالا چرت نزنه .چکار کند .سن و سالی هم ازش گذشته .ماشالله تا گور باید کار کند .
آخرین اخبار