ترامپ جنگ‌طلب در رویای جایزه صلح نوبل!

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد در صورت اجرای منصفانه روند اعطای جوایز نوبل، او شایسته دریافت جایزه صلح این آکادمی است.

رئیس جمهور جنگ‌طلب آمریکا رویای جایزه صلح نوبل را در سر می‌پروراندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران پاکستانی مدعی شد اگر جوایز نوبل عادلانه اعلام شوند، جایزه صلح نوبل به او اعطا خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا پیش از دیدار با عمران خان، نخست وزیر پاکستان در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل گفت: از روحیه فوق العاده رسانه‌های (پاکستانی) تمجید می‌کنم. من این را در (رسانه های) خودمان نمی‌بینم. رسانه‌های ما همواره در حال تفرقه افکنی در کشور هستند. در حالیکه رسانه‌های شما خواهان اتفاق مثبتی در کشورتان هستند.

ترامپ در ادامه و در واکنش به پرسش یک خبرنگار درباره ایفای نقش میانجی برای کاهش تنش‌ها در منطقه کشمیر، مدعی شد: فکر می‌کنم که اگر آن‌ها اینکار (اعطای جوایز نوبل) را منصفانه انجام دهند که نمی‌دهند، من برای خیلی چیز‌ها می‌تواند جایزه نوبل دریافت کنم.

بنا به گزارش هیل، شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن اوایل امسال به درخواست دولت آمریکا ترامپ را به عنوان نامزد صلح نوبل معرفی کرد.

رئیس جمهور آمریکا گفت: آن‌ها یکی را به (باراک) اوباما بلافاصله پس از رسیدن به ریاست جمهوری دادند، در حالیکه او خودشم هم تصوری از اینکه چرا آن را بدست آورد، ندارد. می‌دانید موضوع چیست؟ این تنها مسئله ایست که درباره اش با او توافق نظر دارم.

عمران خان که در کنار ترامپ نشسته بود به اظهارنظر‌های او درباره جایزه صلح نوبل می‌خندید.

رئیس جمهور آمریکا در حالی خود را مستحق دریافت جایزه صلح نوبل می‌داند، که از زمان روی کار آمدن در سال ۲۰۱۷ در ادامه سیاست‌های همتایان پیشین خود با مداخله در امور داخلی کشور‌ها و نیز خروج از پیمان‌های مهم بین المللی باعث تشدید تنش‌ها در خاورمیانه و دیگر نقاط جهان شده است.

به گزارش وب سایت رسمی جایزه نوبل، نام برنده یا برندگان صلح نوبل روز جمعه ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) ساعت ۱۱ صبح به وقت سوئد اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
جونکه خوب میداند .برای گرفتن اش ضوابطی نیست .بیشتر سلیقه ای است و اگر بخواهند یکی را بلند کنتد و به سر دیگران بکوبند .بهش این جایزه را میدهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
خخخخخ
خر نفهم هم خواهان جایزه صلح نوبل است.
Canada
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
گذشت .گذشت .دورع و تهمت میزدید و دم خروس تون هم اره میگفت .سند و مدرک باید ثابت کنید .تهمتی که زدید را باید ثابت کنید
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۷:۵۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
بهش میدن . نه فقط جایزه نوبل میدن هیچ جایز اسکار هم میدن .
اگر میشد یه جایزه اسکل ما بهش میدادیم خوب بود .
Canada
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
ناراحت است که چرا به اوباما داده اند .فقط اینو کم داره .
خوب میدونه که سرکاری است .و بر طبق حقانیت به کسی نمیدهند .همش چوبکاری است .جاهلان هم قبول میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
خاشقچی
آخرین اخبار