عده‌ای از شهروندان چینی صحنه‌ای عجیب را در یک سرویس بهداشتی عمومی در این کشور رقم زدند.

شهروندان به دستمال کاغذی سرویس بهداشتی هم رحم نکردند! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرقت سریالی دستمال کاغذی‌های یک سرویس بهداشتی عمومی در  کشور چین با بررسی دوربین‌های مدار بسته به ماجرایی عجیب تبدیل شد. پس از مفقود شدن حجم زیادی از دستمال کاغذی‌های این سرویس بهداشتی  در شهر " ییبین " واقع در استان سی چوان چین کارگران اقدام به بررسی ویدئوهای ضبط شده توسط دوربین مداربسته این مکان کردند. صحنه‌ای که آنها پس از چک کردن دوربین مداربسته مشاهده کردند غیرقابل باور بود.

ویدئوهای ضبط شده نشان می‌داد که عده‌ای از ساکنان محلی در حوالی ساعت  ۵ صبح وارد سرویس بهداشتی می‌شدند و اقدام به سرقت آن می‌کردند. در حالی که ابتدا کارگران تصور می@کردند سرقت دستمال کاغذی‌ها احتمالا توسط یک نفر انجام می‌شود اما مشخص شد که سارقان دستمال کاغذی سه نفر هستند که یک نفر از آنها زنی میانسال بود.

گفتنی است؛ مشابه این اتفاق پیشتر نیز در برخی از شهرهای چین رخ داده بود که مسئولان محلی برای مبارزه با این معضل اقدام به نصب دستگاه های تشخیص چهره کرده بودند. با نصب این دستگاه‌های تشخیص چهره، افراد در داخل اماکن سرویس بهداشتی عمومی دستمال کاغذی به اندازه ای خاص دریافت می کردند.

انتهای پیام/

دوربین مدار بسته دست سارقان دستمال کاغذی را رو کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.