ستاری گفت: تیم ما میل هجومی بالایی داشته و از حمله کردن ترسی ندارد.

محمد ستاری مدافع تیم فوتبال پیکان تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برد پر گل تیمش مقابل ماشین سازی تبریز گفت: دیدار مقابل ماشین سازی یکی از قشنگ‌ترین بازی‌های لیگ بود که ۸ تا گل داشت. در این بازی اکثر موقعیت هایمان گل شد که نشان از خط حمله مستحکم تیم ما دارد.

ستاری: تنها ۲۴ ساعت بابت پیروزی مقابل ماشین سازی خوشحالی کردیم/ از فولاد ترسی نداریم

ماشین سازی تیم قلدری است

او افزود: مقابل تیمی مثل ماشین سازی که مقابل سپاهان خوب کار کرده بود و ترمز استقلال را با یک گل کشیده بود زدن ۶ گل واقعا اتفاق خوبی بود. ماشین سازی در لیگ برتر که یکی از قلدر‌ترین تیم‌ها به حساب می‌آید. آن‌ها از نظر دوندگی بسیار خوب هستند و در ادامه می‌توانند خیلی از تیم‌ها را متوقف کنند.


بیشتر بخوانید: مربی ماشین سازی: ۳ امتیاز دیدار مقابل پیکان را می‌خواهیم


او همچنین بیان کرد: تیم ما اگر گل زیاد می‌خورد به همان تعداد گل هم می‌زند، چرا که میل هجومی تیم بالا است. این تفکرات حسین فرکی است که بر تیم ما قالب شده است و همین این اتفاق هم موجب شد تا بهترین خط حمله لیگ را به همراه تیم نساجی در اختیار داشته باشیم.

پیکان ترسی از حمله کردن ندارد

مدافع پیکان در مورد میل هجومی تیمش در بازی‌های اخیر اظهار کرد: تیم ما میل هجومی بالایی دارد و همین مورد باعث می‌شود تا گل‌های زیادی به ثمر برساند. همانطور که در بازی مقابل ماشین سازی و نساجی مازندران شاهد بودیم تیم رو به جلو بازی می‌کرد. حتی بازیکنان عقب زمین از جلو کشیدن ترسی ندارند و در دیدار مقابل ماشین سازی ۲ تا از ۶ گل را مدافعان وسط به ثمر رساندند.

ستاری: تنها ۲۴ ساعت بابت پیروزی مقابل ماشین سازی خوشحالی کردیم/ از فولاد ترسی نداریم

تنها ۲۴ ساعت بابت پیروزی مقابل ماشین سازی خوشحالی کردیم

ستاری در ادامه بیان کرد: فقط ۲۴ ساعت حق خوشحالی بابت پیروزی مقابل ماشین سازی داشتیم. فردا هم بازی سختی مقابل فولاد خوزستان داریم که امسال با کادر فنی خوبی که دارد جزو تیم‌های موفق به حساب می‌آید. به تازگی سعید آذری هم مدیریت این باشگاه را عهده دار شده است. آذری مدیر لایقی است و من سابقه همکاری با او را دارم.

او افزود: با این حال از این بازی ترسی نداریم و امیدوارم بازی خوبی را مقابل فولاد داشته باشیم. بعد از آن برای رقابت‌های جام حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان آماده شویم.


بیشتر بخوانید: جابر به پرسپولیس می‌رسد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار