سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: ماشین سازی بازی‌های خوبی در لیگ کرده بود و زدن ۶ گل به این تیم آسان نبود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی سرمربی تیم پیکان پس از پیروزی با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری بعد از بازی عنوان کرد: برای این بازی مصمم به پیروزی بودیم. دوست داشتیم این بازی را مردم به صورت مستقیم می‌دیدند. در این دیدار ما یک نیمه خوب نبودیم و نیمه دوم بهتر عمل کردیم. در بازی امروز نشان دادیم حرف‌های زیادی در لیگ برتر برای گفتن داریم و بسیار رو به جلو‌تر از گذشته به مصاف رقبا می‌رویم.


بیشتر بخوانید: پیکان ۶ - ماشین‌سازی ۲/ پیروزی دلچسب شاگردان فرکی با گلباران حریف


فرکی در مورد این بازی ادامه داد: تیمی که در چهار بازی ۱۰ گل می‌زند نشان از انگیزه و توانایی بالایش دارد. تیم من تغییرات زیادی داشته و حالا باید بازیکنان با یکدیگر به هماهنگی لازم برسند. امروز نسبت به ماشین سازی خیلی بهتر کار کردیم.

سرمربی پیکان عنوان کرد: تیم ما برخلاف ۳ بازی قبلی که اول گل می‌خوردیم در بازی امروز امروز گل اول را به ثمر رساندیم. انتظار همچین نتیجه‌ای را داشتیم. ببین ۲ نیمه به بازیکنانم تذکر دادم که اگر امروز گل سوم را بزنیم شاید تعداد گل‌هایمان بیشتر هم شود. نتیجه این بازی بسیار خوشحال کننده است. در بازی مقابل نساجی هم پر گل بازی را شروع کردیم، اما نشد که برنده باشیم.

او ادامه داد: ماشین‌سازی در سه بازی قبلی خود استقلال را شکست داد. مقابل سپاهان خوب بازی کرد. برابر شهرخودرو نیز بازی را یک بر صفر واگذار کرد. ما این تیم را آنالیز کردیم. باید بدانید که زدن ۶ گل به این تیم کار آسانی نیست. به بازیکنانم بابت خلق این اتفاق خسته نباشید می‌گویم و از آن‌ها خواستم تا ۲۴ ساعت به خوشحالی بپردازند چرا که بازی‌های مهم تری نیز در پیش است.

او همچنین در مورد هدف تیم پیکان در لیگ برتر عنوان کرد: امیدوارم بازیکنانم به آن چیزی که حقشان است در این فصل دست پیدا کنند.


بیشتر بخوانید: مربی ماشین سازی: ۳ امتیاز دیدار مقابل پیکان را می‌خواهیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار