همایش پویش مشق احسان با کمک ۶۲۰۰ بسته به نیازمندان در استان مرکزی برگزار شد.

مشق احسان به نیازمندان در استان مرکزی با کمک ۶۲۰۰ بستهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  همایش "پویش مشق احسان" با هدف کمک با دانش آموزان کم برخوردار در استان مرکزی برگزار شد.

مجتبی تهامی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان مرکزی در حاشیه این همایش  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت:گفت: امسال ۶۲۰۰ پک لوازم التحریر و نوشت افزار برای دانش‌آموزان نیازمند استان مرکزی تهیه شده است که به زودی توسط توزیع کنندگان در اختیار آن‌ها در نقاط مختلف استان قرار می‌گیرد.

تهامی افزود: همچنین در این راستا کمک‌های مردمی هم توسط ستاد جمع‌آوری می‌شود و برای رفاه حال دانش آموزان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد

او اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در راستای کمک به قشر آسیب‌پذیر جامعه هر ساله اقدام به تهیه لوازم التحریر و نوشت افزار برای دانش آموزان می‌کند و امسال نیز این اتفاق خوب رخ داده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی در استان مرکزی بیان کرد: در سراسر کشور ۲۵۰ هزار پک لوازم تحریر و نوشت افزار برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه شده که به زودی در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام / ج

همایش پویش مشق احسان در استان مرکزی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.