ثبت نام کاروان دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی دانشگاه یاسوج آغاز شده و تا ۶ مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج برای اولین بار کاروان دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی را راهی کربلا می‌کند، گفت: در حال حاضر ثبت نام از دانشجویان بسیجی آغاز و تا ۶ مهر ماه ادامه خواهد داشت.
 
امید مظلوم با اشاره به اینکه زمان اعزام ۱۸ مهرماه خواهد بود، افزود: این کاروان دانشجویان اعزامی را تا نجف همراهی می‌کند.
 
او با بیان اینکه برای رفاه حال زائران حسینی موکبی برای دانشجویان در نجف در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: کاروان پیاده روی اربعین به گروه‌های ۱۰ نفر تقسیم می‌شود و از هر گروه ۲ نفر از اعضای بسیج دانشجویی به عنوان راهنما همراه گروه‌های دانشجویی خواهد بود.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با اشاره به هزینه دریافتی از دانشجویان برای کاروان پیاده روی اربعین حسینی ابرازکرد: مبلغی بابت هزینه سفر را از دانشجویان دریافت کرده‌ایم اگر دانشگاه در این زمینه با ما همکاری کند و سرویس را رایگان در اختیار ما بگذارد هزینه‌ها کمتر خواهد شد.
 
او بیان کرد: هیئت جواد الائمه بسیج دانشجویی دانشگاه به مدت ۳ روز به مناسب راهی کردن کاروان دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی برنامه مداحی و سخنرانی برگزار می‌کند.
انتهای پیام/غ

اعزام کاروان دانشجویی به کربلا

برچسب ها: محرم 98 ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.