رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ارائه خدمات درمانی به بیش از یکهزار و ۹۰۰ زائر اربعین حسینی در درمانگاه مرزی چذابه خبر داد.

ارائه خدمات درمانی به بیش از یکهزار و 900 زائر اربعین حسینیمحمد امین زرگر رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ۱۵ مهرماه ۹۸ تاکنون یکهزار و ۹۸۰ نفر زائر اباعبدالله الحسین (ع) در مرز چذابه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی دریافت کردند که از این تعداد ۹ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و یکهزار و ۹۷۱ نفر در محل درمانگاه تحت درمان قرار گرفتند.

او با اشاره به آمار زائران مراجعه کننده به اورژانس پیش بیمارستانی در مرز چذابه اظهار کرد: کلیه واحد‌های مستقر در درمانگاه اعم از اورژانس سرپایی، بخش مامایی، اتاق عمل سیار، دندانپرشکی، مرکز دپو دارو و تجهیزات پزشکی با پرسنل مجرب در حال فعالیت شبانه روزی هستند که بهترین خدمات بهداشت و درمان را به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) ارائه می‌دهند.

زرگر بیان داشت: همچنین بیش از ۳۰دستگاه آمبولانس و ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۴ فروند بالگرد در منطقه مرزی چذابه و موکب‌ها مستقر هستند که بصورت آماده باش ۱۰۰ درصد در جایگاه‌های خود مستقر شده اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: ناوگان اورژانس ۱۱۵ به وسیله سامانه GPS رهگیری بیمارستان‌ها به وسیله واحد mcmc رصد و حوادث شبه بحران نیز تحت کنترل واحد EOC است.

انتهای پیام/گ

خدمات رسانی اورژانس ۱۱۵ به زائران اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.