به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید زنگ نمادین مهر ویژه بازگشایی مدارس و مقاومت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان قصرشیرین به صدا درآمد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کامران آبی مدیر آموزش و پرورش قصرشیرین با تبریک بهار دانش و هفته دفاع مقدس گفت : دفاع مقدس مبتنی بر دانش بود و امنیت و جایگاه امروز ایران اسلامی مرهون تلاش رزمندگان است.

او گفت : ۲۰۰ کلاس درس با ۴۹ مدرسه و ۴۰۰ پرسنل در شهرستان قصرشیرین برای سال تحصیلی آماده شده اند تا از امروز در خدمت دانش آموزان باشند و بهار تعلیم و تربیت آغاز شود.

او افزود: عدالت آموزشی، ارایه مهارت‌های آموزشی برای ورود به جامعه و افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه از اهداف آموزش و پرورش است و با توجه به هجمه‌های دشمن امروز این آمادگی برای مقابله با دشمن وجود دارد.

رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز رسمی خسروی با گرامیداشت آغاز بهار علم و دانش و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ۳۱ شهریور ماه روزی است که این نظام از سوی دشمن متجاوز بعثی مورد تهاجم قرار گرفت و صدام جنایتکار آمده بود که با حمایت استکبار کشور و نظام ما را ساقط کند.

حعفر همتی افزود: رهبری‌های امام راحل و همت و غیرت زنان و مردان ما که در معادلات نظامی ما وجود دارد باعث شکست دشمن شد.

او افزود: امروز ۴۰ سال از انقلاب و عمر نظام ما می‌گذرد و پیشرفت نظام ما مرهون شهادت ۲۳۰ هزار شهید والامقام است و شهدایی داریم که شاخص و در دفاع از این خطه بسیار جانانه جنگیدند که سهم استان کرمانشاه از مجموع این شهدا، ۹ هزار و ۸۰۰ شهید است.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه افزود: امروز سال‌های سال از عمر نظام ما می‌گذرد و تقدیم ۶۰۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار آزاده در راستای اهداف والای این نظام و امنیت این کشور بوده و اگر امروز مدیون آن‌ها نباشیم باید در قیامت پاسخگو باشیم.

همتی، وظیفه امروز ما را اطاعت از، ولی فقیه و استقلال و خودکفایی کشور بیان کرد.

او استفاده از وصیت نامه شهدا در راستای اهداف آموزشی را از وظایف معلمان بیان کرد.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه، تکریم و احترام جایگاه معلم و تحصیل علم و دانش برای طی کردن پله‌های ترقی را از وظایف دانش آموزان بیان کرد.

 

 

انتهای پیام/د

دفاع مقدس مبتنی بر دانش بود

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.