برنامه‌های هفته گردشگری در استان تهران برای علاقه مندان اعلام شد.

برنامه‌های هفته گردشگری در استان تهران اعلام شدبه گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: برنامه‌های هفته گردشگری (۵ الی ۱۲ مهر) با توجه به شعار سال که با محوریت آموزش و مهارت از سوی معاونت گردشگری کشور پایه گذاری شده است در دو بخش جامعه عام شامل تمام شهروندان و جامعه خاص فعالین و دانشجویان صنعت گردشگری در استان تهران برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه، برنامه‌های هفته گردشگری در سال ۹۸ با مشارکت و همکاری اصناف و اتحادیه‌های گردشگری برنامه ریزی و برگزار خواهد شد، افزود: بیش از ۳۰ برنامه در قالب نشست و کارگاه آموزشی، نمایشگاه صنایع دستی، تور‌های تهرانگردی و شهرستان گردی در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

جانفشان گفت: از تاریخ ۶ الی ۱۰ مهرماه هر روز سه کارگاه و نشست آموزشی به صورت حضوری و مجازی با مشارکت انجمن موسسات گردشگری برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران در ادامه افزود:تور‌های شهرستان گردی در شهرستان‌های ری، ورامین، شهریار، قرچک، ملارد و پاکدشت برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود، همچنین تور پیاده روی فعالین صنعت گردشگری در بافت تاریخی تهران قدیم نیز با مشارکت انجمن صنفی راهنمایان و دفاتر خدمات گردشگری روز جمعه ۵ مهرماه برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور توجه حداکثری به رشد اقتصاد هنر در توسعه گردشگری پایدار نیز نمایشگاه‌های صنایع دستی در شهر تهران و شهرستان‌های استان با تخفیف ۱۵ درصدی در عرضه آثار هنری برگزار می‌شود.

جانفشان گفت: تخفیف ۱۵ درصدی در مراکز اقامتی و پذیرایی منتخب نیز از تاریخ ۵ الی ۱۲ مهر به میهمانان تهران عرضه می‌شود.

برنامه‌های هفته گردشگری:

۶ الی ۱۰ مهر ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰ برگزاری کارگاه آموزشی در موزه فرش با مشارکت انجمن موسسات و مراکز آموزش گردشگری

۶ الی ۱۰ مهر ساعت ۲۰ الی ۲۱ گپ و گفت با چهره‌های موفق در صنعت گردشگری در محل انجمن موسسات و مراکز آموزش گردشگری

۶ الی ۱۰ مهر ساعت ۲۲ الی ۲۳ دوره آموزش مجازی با مشارکت انجمن موسسات و مراکز آموزش گردشگری

۴ مهر برگزاری کارگاه آموزشی «باک پر سفر کنیم» با محوریت ترویج یک سفر ایمن و لذت بخش ساعت ۱۵ الی ۱۷ در محل موزه پمپ بنزین در خیابان سعدی

۵ مهر پیاده روی فعالین صنعت گردشگری ساعت ۸:۳۰ صبح از خانه تاریخی مهربان

انتهای پیام/

اعلام برنامه های هفته گردشگری استان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.