رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پرونده قتل مامور نیروی انتظامی در دادگاه کیفری بررسی و علاوه بر حکم حبس برای معاونین در قتل، حکم اعدام برای قاتل اصلی صادر شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پرونده قتل مامور نیروی انتظامی که در حال انتقال زندانی  مورد حمله افرادی قرار گرفته و با سلاح گرم به قتل رسیده بود در دادگاه کیفری بررسی و علاوه بر حکم حبس برای معاونین در قتل، حکم اعدام برای قاتل اصلی صادر شد.

او افزود :حکم قتل از سوی وکیل پرونده محکومه مورد اعتراض قرار گرفت که در نهایت در دیوان عالی در تاریخ دوازدهم  شهریور امسال بررسی و اعتراض محکومه رد  و حکم اعدام نهایی برای قاتل صادر شد که تاریخ اجرای دقیق آن به اولیای دم بستگی دارد.

آبان پارسال مأموران انتظامی در حال انتقال دو متهم به زندان بودند که پنج نفر از اشرار به قصد فراری دادن آنان، با مأموران درگیر شدند و یکی از افسران ناجا را به شهادت رساندند.


بیشتر بخوانید:قتل ۳ عضو خانواده در لرستان


او درباره مفسد اقتصادی به نام محمود صالحی باغ ابریشمی که با عنوان مضاربه از مردم پول گرفته و قول داده که با سود ۲۸ تا ۳۸ درصدی به آنان برگرداند گفت:این فرد در مجموع ۷۲ میلیارد ریال از ۱۱۹ نفر کلاهبرداری کرده است.

حبیبی افزود: پرونده این مفسد اقتصادی در نهایت در دادسرا بررسی و فرد به سه سال حبس و برگرداندن اصل مبلغ به شاکیان و پرداخت ۱۴۶ میلیارد ریال حریمه نقدی محکوم شد.




انتهای پیام/م

صدور احکام جدید پرونده های دادگستری اصفهان

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۲۲:۵۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
سلام برشما عزیزان ناجا خداقوت خیلی زحمت میکشید من وخانواده ام ممنون گذارتان هستم
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا رحیمی
۱۵:۲۴ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
تقدیروتشکرازقوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
F.k
۰۸:۵۱ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
افسوس ک بازهم قانونی وضع نشد.تاملت نتونن سر هر پیچ وخمی حمله کنن ب این افراد انسان دوست ناجا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
درود وسلام بر دلاورمردان ناجا
Australia
سینا
۲۱:۳۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
یاشاسین قوه قضاییه❤❤❤