مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۵ درصد از تسهیلات مشاغل خانگی دراستان به زنان پرداخت شده است.

جذب حداکثری تسهیلات مشاغل خانگی ویژه بانوان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،پروانه نیک مرام،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت:ظرف ۲ سال گذشته دولت برنامه‌ها و طرح‌های مطلوبی برای اشتغال زایی از جمله تسهیلات روستایی و عشایری، مشاغل خانگی، مهارت آموزی، کارورزی و یارانه دستمزد ودیگر موارد اجرا کرده است.

او اضافه کرد: از بهمن ماه ۹۶ تاکنون بر اساس آخرین آمار افزون بر ۲ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال به طرح‌های اشتغالزایی روستایی و عشایری در استان پرداخت شده که ۵۷۰ میلیارد ریال از این رقم را زنان متقاضی دریافت کرده اند.

نیک مرام تاکید کرد: همچنین در بحث مشاغل خانگی در سال گذشته سهم کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰ میلیارد ریال بود که ۶۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۰ درصد اعتبار سهم مشاغل خانگی جذب شده و این مهم بی سابقه بوده است ابراز داشت: ۸۵ درصد از تسهیلات مشاغل خانگی در کهگیلویه و بویراحمد به زنان پرداخت شد.

او با اشاره به سهم امسال استان از تسهیلات مشاغل خانگی، بیان کرد: سهم تسهیلات مشاغل خانگی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری تنها ۴۲ میلیارد ریال است که کمتر از نیمی از اعتبارات پارسال است و انتظار می‌رود دولتمردان برای افزایش سهم استان چاره اندیشی کنند.

انتهای پیام/پ

تسهیلات مشاغل خانگی ویژه بانوان

 

برچسب ها: اشتغالزایی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.