مهم‌ترین حوادث امروز یکم مهر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاچاقچی در مهران/۲۴ سارق با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شده اندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;مهم‌ترین حوادث امروز یکم مهر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ قاچاق در مهران

سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی مهران گفت:مأموران انتظامی ایست و بازرسی سه راهی جندالله حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه ایسوزو حامل بار مرغ مشکوک و جهت بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

او افزود: پس از توقف خودرو ماموران در بازرسی از آن ۵۲۰ قطعه مرغ کشتار روز قاچاق و بدون هر گونه مدرگ قانونی کشف کردند.

 شهبازبیگی با اشاره به اینکه ارزش این محموله توسط کارشناسان ۷۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: در این راست یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت مطالبه به حق مردم به مراجع قضائی معرفی شد.

او در پایان با اشاره به اینکه خودروی حامل این محموله قاچاق به پارکینگ منتقل شده، خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

۲۴ سارق با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شده اند

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی ایلام گفت: یگان‌های انتظامی شهرستان با اشرافیت کامل و همچنین رصد‌های پلیسی در راستای مبارزه با سرقت و پیشگیری از وقوع جرایم چندین طرح انتظامی را با موفقیت انجام دادند.

او ادامه داد: با تشکیل چند اکیپ ویژه، ماموران توانستند در چند عملیات جداگانه ۲۴ سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه از سارقان ۴۶ فقره انواع سرقت کشف شده است، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت مطالبه به حق مردم به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان از شهروندان خواست توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/با

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.