۲ ملی پوش وزنه بردار ایران امروز در حالی روی تخته می‌روند که رقابت فشرده‌ای با رقبای خود خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ۵ روز وقفه، در ادامه مسابقات جهانی وزنه برداری مردان در تایلند امروز دوشنبه و در وزن ۸۹ کیلوگرم محمد زارعی و علی  میری با ۹ وزنه بردار دیگر به رقابت می‌پردازند. محمد زارعی و علی میری هر ۲ با رکورد ورودی ۳۷۲ کیلو روی تخته می‌روند و این در حالی است که بهترین رکورد ورودی در این دسته متعلق به سانچز ونزوئلایی است که فقط با یک کیلو اختلاف در صدر جدول استارت لیست این دسته قرار گرفته است.

زارعی درخصوص میزان آمادگی خود اظهار داشت: ۴ ماه است در تمرینات شرکت می‌کنیم و در این تمرینات رکورد‌های خوبی به ثبت رساندیم. با نظر برخواه من و میری برای این بازی‌ها انتخاب شدیم و امیدواریم همان رکورد‌هایی که در تمرینات ثبت کردیم را در بازی‌ها تکرار کنیم.


بیشتر بخوانید: استارت لیست مسابقات وزنه‌برداری جهانی تایلند اعلام شد/ کار سخت شاگردان برخواه برای قهرمانی


میری در خصوص رقابت‌های دسته ۸۹ کیلوگرم گفت: اردوی ۱۰۰ روزه مان به این بازی‌ها ختم شد و آماده رقابت با رقبایی از ونزوئلا و عراق هستیم. می خواهیم پرچم ایران را در این رقابت ها به اهتزاز درآوریم.

از نکات ویژه این دسته می‌توان به استارت لیست فشرده آن اشاره کرد. جایی که در بین ۱۱ وزنه بردار گروه A دسته ۸۹ کیلوگرم، اختلاف بهترین و بدترین رکورد ورودی وزنه برداران، فقط ۶ کیلو گرم است.


بیشتر بخوانید: قشقایی رکورد شکنی کرد/ مدال نقره دوضرب جهان به وزنه بردار ایرانی رسید


تیم ملی وزنه برداری ایران تا به حال یک مدال نقره دوضرب توسط حافظ قشقایی به دست آورده است  و چینی ها، مهمترین رقیب ایران در این دوره از بازی ها، در ۵ وزن نخست مردان، ۴ مدال مجموع طلا را به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری تایلند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.