سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: نیم نگاه نه، بلکه تمام نگاه و هدفمان قهرمانی در مسابقات جهانی است.

برخواه: تمام تلاشمان را برای قهرمانی در تایلند به کار می‌گیریمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در خصوص کسب نخستین مدال ایران پس از ۴۲ سال در سبک وزن در رقابت جهانی اظهار داشت: مسابقات جهانی وزنه برداری از روز چهارشنبه هفته پیش آغاز شد و اولین نماینده ایران عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و مدال نقره را به دست آورد. امیدوارم در آینده او رکورد و عناوین بهتری داشته باشد.


بیشتر بخوانید: قشقایی: مدیون برخواه هستم/ مدال جهانی ام را به پدرم تقدیم می‌کنم


برخواه در مورد تغییر وزن قشقایی و حضور او در یک وزن بالاتر بیان کرد: برای این موضوع برنامه داریم و باید این قضیه را بیشتر بررسی کنیم. به نظر من هم وزن ۶۱، وزن ایده‌آلی برای او خواهد بود و قشقایی می‌تواند با بزرگان این دسته رقابت داشته باشد.

او درخصوص رقابت‌های جهانی وزنه برداری که در تایلند برگزار می‌شود گفت: ۱۲۸ کشور در این رقابت‌ها حضور دارند که در نوع خود بی سابقه است.   حدود ۶۰۰ وزنه بردار از سراسر دنیا به تایلند آمدند و این رکوردی در نوع خود محسوب می‌شود. مسابقات از سطح بالایی برخوردار است و اعضای تیم ملی وزنه برداری ایران هم آمادگی کاملی برای این بازی‌ها دارند.


بیشتر بخوانید: استارت لیست مسابقات وزنه‌برداری جهانی تایلند اعلام شد/ کار سخت شاگردان برخواه برای قهرمانی


سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران درباره آمادگی و شرایط ملی پوشان گفت: شرایط ما خوب است و روز دوشنبه ۲ نماینده ایران در وزن ۸۹ کیلو گرم خواهیم داشت. امیدوارم هر ۲ نماینده ایران با دعای مردم روز دوشنبه روی سکو بروند.

او در خصوص اینکه شاید ایران نیم نگاهی به قهرمانی در این دوره از بازی‌ها داشته باشد، گفت: نیم نگاه نه، تمام نگاه و هدف ما قهرمانی در این بازی‌ها است و برای رسیدن به هدف تمام تلاش را بکار می‌گیریم. آسیب دیدگی‌های جزئی و البته طبیعی در بین ملی پوشان وجود دارد که مسئله مهمی نیست و می‌خواهیم سربلند شویم.


بیشتر بخوانید: سرمربی تیم ملی وزنه برداری قول قهرمانی در مسابقات جهانی داد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری تایلند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.