رئیس هیئت دومیدانی استان یزد گفت: دو رکورد ملی از سوی بانوان دوومیدانی کار یزدی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور شکسته شد.

محمد حسین ایلیایی رئیس هیئت دوومیدانی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: مرحله نهایی مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور به مدت دو روز در تهران برگزار شد و در این مسابقات دومیدانی کاران یزدی، ۲ رکورد ملی هفت گانه و ۴ در ۱۰۰ متر امدادی جوانان را شکستند.

او افزود: در ماده هفتگانه، فاطمه محیطی زاده از تیم خاتم اردکان با کسب ۳۹۰۴ امتیاز رکورد ملی جوانان این ماده را بهبود بخشید که رکورد قبلی او با امتیاز ۳۸۹۰ در مرحله نخست همین رقابت‌ها از سوی او به ثبت رسیده بود.

ایلیایی در ادامه به شکسته شدن رکورد ملی ۴ در ۱۰۰ متر امدادی اشاره کرد و گفت: تیم ترمه دستجردی یزد نیز با ثبت زمان ۴۹.۵۲ ثانیه رکورد ملی جوانان این ماده را ارتقا داد.

 رئیس هیئت دوومیدانی استان یزد  با بیان اینکه در این رقابت‌ها تیم لرستان قهرمان را از آن خود کرد، افزود: در مجموع این رقابت‌ها که در سه مرحله برگزار شد، تیم ترمه دستجردی یزد با امتیاز ۱۸۲/۵ و تیم خاتم اردکان نیز با امتیاز ۱۷۷ به ترتیب جایگاه پنجم و ششم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کشور به مدت دوروز در مجموعه ورزشی آفتاب تهران به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ی

دو رکورد ملی جوانان از سوی بانوان دومیدانی کار یزدی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.