مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مصلای آیت الله دانش شهرستان آشتیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس درشهرستان آشتیان با حضور فرمانده حفاظت سپاه روح الله استان مرکزی، فرمانده مقاومت ناحیه آشتیان، امام جمعه موقت آشتیان و فرماندار این شهرستان در مصلای آیت الله دانش برگزار شد.

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس درشهرستان آشتیان

رضایی فرمانده مقاومت ناحیه شهرستان آشتیان در این مراسم گفت:در طول مدت جمهوری اسلامی ایران حتی یک وجب از کشورمان را به دشمن نداده ایم با آنکه در تاریخ ایران حکومت‌هایی بودند اند که در مواقع سختی و جنگ به راحتیخاک کشورمان را به دشمن داده اند.

رضایی افزود: در حال حاضر با اینکه فشار‌ها برمردم ایران زیاد است و دشمنان با ما درحال جنگ نرم هستند، اما جوانان ما روحیه‌های شهادت طلبی بالایی دارند و همچون جوانان قدیم ایران هستند که در دفاع ازکشورشان از یکدیگر پیشی میگیرند.

فرمانده حفاظت سپاه روح الله استان مرکزی هم گفت: ادبیات انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا دارد و آمریکا هم به این تحلیل رسیده که جمهوری اسلامی ایران براساس مبانی قرآن با استکبار مبارزه می‌کند.

او افزود: شیعه توقف ناپذیراست و یکی از پیامد‌های انقلاب جمهوری اسلامی درایران الگو سازی بوده است و به همین خاطر است دشمنان جمهوری اسلامی واقعا نگران هستند.

در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از خانواده‌های شهدا و یادآوری ایثار رزمندگان و شهدای دفاع مقدس پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در آمد.

انتهای پیام / ج

قدردانی از خانواده شهدا در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس آشتیان

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.