مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری آذربایجان غربی گفت:امسال برای اجرای طرح‌های عمرانی در روستا‌های استان بیش از ۶۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، عارف خدرلو مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری آذربایجان غربی در جلسه بررسی راهکار‌های توسعه روستا‌های چالدران گفت :بیش از ۶۴ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و آبادانی روستاهای استان  اختصاص یافته است.
 
خدرلو با بیان اینکه در  استان آذربایجان غربی   ۲ هزار و ۸۰۰ روستا وجود دارد افزود: در این روستا‌ها ۶ هزار ۱۷۰ شورای اسلامی و یک هزار و ۹۸۵ نفر دهیار در جهت عمرانی و آبادانی روستا‌ها مشغول فعالیت هستند.
 
او سهم اعتبارات عمرانی ۸۸ دهیاری چالدران را بیش از ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تا پایان امسال این میزان اعتبار به ۲۰ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.
 
نماینده مردم شهرستان‌های ماکو چالدران، شوط پلدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه امسال برای عمران و آبادانی روستا‌های برخوردار از دهیاری چالدران بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است، افزود: این میزان اعتبار در قالب اجرای طرح‌های مشارکتی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری‌ها هزینه شده است.
 
 شریف پور بهسازی و مرمت معابر روستایی و اجرای طرح‌های هادی را ازجمله این طرح‌ها عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی این طرح‌ها به اتمام رسیده است.
 
محمدزاده فرماندار شهرستان چالدران نیز در این جلسه با بیان اینکه نزدیک به ۹۰ روستای شهرستان چالدران به دلیل کم جمعیت بودن فاقد دهیاری می‌باشند افزود: امسال در جهت ایجاد زیر ساخت‌های لازم در این روستا‌ها با همکاری بنیاد علوی بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به این روستا‌ها اختصاص داده شده است.
 
انتهای پیام/م
 

اختصاص اعتبار برای عمران و آبادانی روستاهای آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.