مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از افزایش ۵۰ درصدی تخت‌های اقامتی استان خبر داد و گفت: تا سال آینده تخت ها‌ی اقامتی به بیش از سیزده هزار تخت می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در جلسه بررسی مشکلات هتل‌های یزد با اشاره به  وجود هشت هزار و ۷۰۰ تخت اقامتی در استان، گفت: تا سال آینده این تعداد با ۵۰ درصد افزایش به بیش از سیزده هزار تخت می‌رسد.

او با اشاره به برخورد با خانه‌های مسافر و واحد‌های اقامتی غیر مجاز در استان، افزود: با توجه به در پیش بودن فصل گردشگری در یزد هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه برای برخورد با خانه‌های مسافر غیر مجاز انجام شده است.

فاطمی با تاکید بر هماهنگی بین کلیه تاسیسات گردشگری در استان اظهار داشت: همسویی و هماهنگی بین این دستگاه‌ها توسعه گردشگری در استان را تضمین می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد همچنین به تعامل هتلداران با دستگاه‌های مرتبط به منظور حل مشکلات هتل‌ها اشاره کرد و افزود: طراحی تابلو هتل‌ها از سوی شهرداری انجام شده و جلسات آموزشی برای مدیران مالی هتل‌ها در خصوص تخفیف‌های مالیاتی با حضور نماینده اداره امور مالیاتی در دستور کار این اداره است.

هتلداران استان نیز در این جلسه خواستار تغییر تعرفه برق و آب خود از تجاری به گردشگری شدند.

انتهای پیام/ی

تخت‌های اقامتی استان تا سال آینده افزایش می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.