معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت:اجرای طرح های اجتماعی و توسعه برنامه های فرهنگی و هنری یکی از اولویت‌های حوزه خدمات شهری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حسین امیری معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در جلسه هماهنگی ستاد معاونت خدمات شهری اظهار کرد: کسب رضایت شهروندان و در عین رعایت قوانین مهمترین دغدغه مدیریت شهری و به خصوص حوزه خدمات شهری است.

او با بیان اینکه تمام اقدامات در سطح مناطق ۱۵ گانه با هدف ارائه خدمات رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و در نتیجه رضایتمندی حداکثری آن‌ها انجام می‌شود، تصریح کرد: برای ایجاد رضایت مندی شهروندان، نظافت معابر، حفظ و نگهداری فضای سبز، رفع سدمعبر و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز، لایروبی انهار و مادی ها، زیباسازی شهر از جمله اقداماتی است که همواره با جدیت انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: پیام‌های مردمی ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری به صورت مداوم رصد می‌شود و موضوعات مطرح شده به شکل ویژه‌ای دنبال می‌شود تا رضایت شهروندان حاصل شود.

امیری با بیان اینکه اجرای طرح‌های اجتماعی و توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری یکی از اولویت‌های حوزه خدمات شهری است، گفت: به منظور برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری با رویکرد فرهنگی و اجتماعی باید سطح روابط و مناسبات انسانی در شهر‌ها توسعه یابند در واقع باید در برنامه‌ریزی‌ها بافت، ساختار و فعالیت‌ها را به گونه‌ای تنظیم کرد که به توسعه تعاملات و ارتباطات عمیق و کیفی کمک کند.

او افزود: از اقداماتی که می‌توان برای گرایش به سمت رویکرد‌های اجتماعی و فرهنگی به آن اشاره کرد پیوند زدن جنبه‌های زیباشناختی، فرهنگی و هنری با وجوه مختلف زندگی شهروندان است که از جمله آن می‌توان به زیباسازی دیوار‌ها و بنا‌های شهر، حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز، ایجاد اوقات فراغت مناسب برای خانواده ها، آسان سازی دریافت خدمات و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار امیدواری کرد: اجرای برنامه فرهنگی و اجتماعی تاثیر مطلوبی در ارائه خدمات به شهروندان و افزایش فرهنگ شهروندی به وجود آید.

انتهای پیام/م

 

جلسه هماهنگی ستاد معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.