امام خمینی (ره) در سخنرانی که در مرداد ماه سال ۱۳۶۶ داشتند به نتیجه مبارزه و دفاع با ستمگران و نتایج درخشان آن برای ملت‌های دربند اشاره کردند.

کلام امام درباره نتیجه مبارزه و دفاع با ستمگران + عکس نوشتهبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی در ایران استکبارستیزی و مبارزه با ستمگران و دفاع از مظلومان بود. هدفی که نه تنها در داخل کشور و در دوره‌های مختلف سعی شد به آن جامعه عمل پوشانیده شود بلکه این پیام و هدف  از مرزهای کشورمان نیز فراتر رفت و  امت‌های اسلامی نیز تاثیرات زیادی از آن پذیرفتند. مقاومت و فداکاری و جانفشانی مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی یا ایثارگری و شهامت مردم مسلمان یمن در مقابل متجاوزان سعودی و عمال آنها از نتایج این هدف مقدس است.

ارزش‌هایی که بانی آن بنیانگذار و معمار انقلاب، امام خمینی( ره ) و مبارزان طریق حق بودند. ایشان در یکی از سخنرانی‌هایی که در مرداد ماه سال ۱۳۶۶ داشتند با اشاره به نتیجه مبارزه و مقاومت در برابر ستمگران و مستکبران فرمودند: «ما نتیجه مبارزه و دفاع با ستمگران را بدون کوچک‌ترین چشم‌داشتی، به مبارزان راه حق انتقال می‏دهیم و مسلماً محصول صدور این تجربه‏‌ها، جز شکوفه‏‌های پیروزی و استقلال و پیاده شدن احکام اسلام برای ملت‌های دربند نیست.»

کلام امام درباره نتیجه مبارزه و دفاع با ستمگران + عکس نوشته
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار