جلسه گرامیداشت هفته سالمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مظفری مدیر بهزیستی کرمانشاه گفت : نشست با دستور کار تکریم و گرامیداشت سالمندان  و به منظور هم اندیشی و هماهنگی با ادارت در راستای اجرای برنامه‌های هفته سالمندان برگزار شد.

او گفت : مصوبات جلسه شامل همکاری شهرداری کرمانشاه با اداره بهزیستی در خصوص نصب بنر تبلیغاتی مرتبط در سطح شهر بود.

مظفری افزود : صدا و سیما مرکز استان کرمانشاه همکاری لازم را در خصوص پوشش اخبار و برنامه‌های هفته سالمندان با حضور کارشناسان مرتبط معمول دارد.

او افزود : درج شعار هفته سالمندان با عنوان " ایجاد فرصت‌های برابر برای تمام سنین " در سربرگ ادارات به مدت یک هفته اعلام برنامه‌ها توسط ادارت عضو از دیگر مباحث بود .

مظفری گفت : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری نسبت به در اختیار گذاشتن تالار‌های فرهنگی (انتظار، کوثر) و فرهنگسرا‌ها با اداره بهزیستی همکاری لازم را به عمل آورند.

او گفت : به منظور ارتقاء سطح کیفی جلسات و راستای توجه به رفاه سالمندان و بازنشستگان در جلسات آتی شورای سالمندان از کانون بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی دعوت به عمل آید.

مظفری افزود : سازمان‌های بازنشستگی، در صورت ارایه برنامه همکاری لازم را با اداره بهزیستی معمول دارد.

او افزود : ۷۰ نفر از سالمندان تحت پوشش بهزیستی به منظور بازدید از اماکن زیارتی توسط اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ کرمانشاه اعزام می شوند .

مظفری گفت : از دیگر مصوبات همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) با اداره بهزیستی در راستای اجرای برنامه‌ها بود .

برگزاری جلسه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه

جلسه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه cbr روستایی حسن آباد با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب "کارشناسان cbr"مدیر موسسه خیریه عطر گل نبوی"دهیار "شورای اسلامی در دهستان حسن آباد برگزار شد.

فرشته اکبری رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: سازمان بهزیستی در تمام روستا‌ها و بخش‌های مختلف آماده خدمات رسانی به اقشار محروم و در معرض آسیب‌های اجتماعی است و برای بهتر خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی نیازمند همکاری و ارائه راهکار‌های مناسب از معتمدین "دهیاران و شورای اسلامی روستا است.

او گفت : صندوق شورای توانبخشی با اهداف کمک به مددجویان تحت پوشش روستا، انجام "مناسب سازی برای معلولین و سالمندان و افراد ناتوان"، کمک به خانواده‌های دچار آسیب شده و "درمان"با مشارکت اداره بهزیستی "معتمدین دهیاری و شورای اسلامی افتتاح شد.

 

 

انتهای پیام/د

تکریم و گرامیداشت سالمندان  و به منظور هم اندیشی و هماهنگی

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.