عصر امروز با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده آموزشگاه قلم زنی در بافت تاریخی یزد به بهره برداری رسید.

محمدرضا دهقان مهرجردی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: عصر امروز با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، نمایشگاه و کارگاه آموزشی قلم زنی بر روی فلزات نقره، مس و برنج در بافت تاریخی یزد افتتاح شد.

دهقان با اشاره به اینکه این نمایشگاه و کارگاه آموزشی قلم زنی با زیربنای ۱۶۰ متر مربع در فضایی سنتی طراحی شده است، افزود: با بهره برداری از این مکان بیش از ۱۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

او اظهار داشت: معاون رییس جمهور همچنین قبل از افتتاح این مرکز از زرگرخانه یزد بازدید کرد، زرگر خانه مرکزی برای رشد و آموزش هنر صنعت زرگری در یزد است.

دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نشست با استاندار یزد، حضور در همایش کشوری بانوی آب، شورای برنامه ریزی و توسعه استان، دیدار با خانواده شهیدان ذاکری نژاد، نشست با بانوان فرهیخته استان یزد از برنامه‌های سفر یک روزه ابتکار به یزد بود.

انتهای پیام/ غ

آموزشگاه قلم زنی در بافت تاریخی یزد افتتاح  شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
سلام اگه کسی از کلاسهای آموزش قلمزنی روی مس در بافت تاریخی یزد خبر داره لطفا اطلاع بده یا شمارشو بهم بده ممنون میشم زود اطلاع بدین
آخرین اخبار