برای سهولت دسترسی به جمعه بازار شوشتری و کاهش ترافیک این محور، عملیات اجرایی توسعه پل مسیر پنجتن از ۱۱ شهریورماه ۹۸ آغاز شد.

پل پنجتن مشهد در مسیر گسترشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهروز کیانی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی گفت: پل بتنی پنجتن در مسیر گسترش به پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه رسیده است.

او افزود: با توجه به درخواست شهروندان جهت سهولت دسترسی به جمعه بازار شوشتری و کاهش ترافیک این محور، عملیات اجرایی توسعه پل مسیر پنجتن از ۱۱ شهریورماه ۹۸ آغاز شد.

کیانی ادامه داد: با حمایت‌های شورای محترم اسلامی شهر از توسعه زیر بنایی شهر بخصوص در حوزه‌های عمرانی، سازمان ساماندهی مشاغل شهری با تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد ریال برای توسعه این پل، در جهت بهبود شرایط ترافیکی و تسهیل در دسترسی بازار‌های مذکور گامی مطلوب بر داشته است.

وی بیان کرد: تاکنون آرماتور بندی و بتن ریزی شمع‌های زیر کوله شمالی این سازه تکمیل و آرماتور بندی و بتن ریزی شمع‌های زیر فونداسیون میانی این پل در حال اجرا است که می‌توان ادعا کرد این پروژه مجموعا بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کیانی همچنین افزود: سعی بر این است که مطابق برنامه زمانبندی شده، این پروژه تا اوایل دیماه سال جاری به بهره برداری برسد.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

گسترش پل های عابر پیاده برای رفاه حال شهروندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.