معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اسکان بیش از ۷۰ هزار نفر روز در مدارس استان در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جهانگیر صفری معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : تابستان امسال ۹۵۰۴ خانوار با جمعیت ۳۴ هزار و ۲۱۱ نفر در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه اسکان داده شدند.

او با اشاره به استقبال مسافران تابستانی از مراکز اقامتی آماده شده از سوی آموزش و پرورش استان، گفت : پیش بینی می‌شد تابستان امسال آمار میهمانان اسکان یافته در مدارس استان به ۶۰ هزار نفر روز برسد که بر اساس آمار‌های موجود ۷۰ هزار و ۸۲۸ نفر روز در مدارس و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان اسکان پیدا کردند.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: تابستان سال گذشته آمار اسکان مسافران تابستانی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان حدود ۶۰ هزار نفر روز بود.

او گفت: تابستان امسال ۵۲۹ اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی در استان در نظر گرفته شده بود که ۵۸ اتاق آن خانه معلم و مابقی کلاس‌های درس مدارس بود.

صفری افزود: امسال کلاس‌های درس در دو گروه "ویژه" و "الف" برای اسکان میهمانان فرهنگی در تابستان آماده شده بود که کلاس‌های "ویژه" دارای تختخواب، پتو، وسایل گرمایشی و سرمایشی، یخچال و تلویزیون بوده و کلاس‌های گروه "الف" نیز همه امکانات کلاس‌های گروه "ویژه" بجز تختخواب را دارا بودند.

او افزود: اگرچه فرهنگیان برای اسکان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش در اولویت بودند، اما امکان استفاده کارکنان سایر ادارات در این اقامتگاه‌ها با ارائه کارت شناسایی فراهم شده بود، ضمن اینکه در صورت خالی بودن ظرفیت این مراکز امکان استفاده خانواده‌های با مشاغل آزاد هم وجود داشت.

صفری با اشاره به اتمام اسکان مسافران تابستانی در مدارس استان کرمانشاه، گفت: اسکان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان از ۲۵ خرداد آغاز شد و تا پایان روز ۲۳ شهریور ادامه داشت .

 

 

انتهای پیام/د

اسکان ۹۵۰۴ خانوار با جمعیت ۳۴ هزار و ۲۱۱ نفر در اقامتگاه‌

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.